Reklama
Rozwiń

Co czwarty abonent platformy satelitarnej czy kablówki myśli o rezygnacji

Kanały telewizyjne, które w największym stopniu wpływają na wierność klientów to Discovery, TVN 24 oraz Polsat Sport i National Geographic – wynika z badania Projekt Cyfrowizja IV agencji Wavemaker.

Publikacja: 19.12.2018 22:15

O rezygnacji z usług telewizji kablowej myślało 26 proc., a platform satelitarnych – 23 proc. abonentów. Do takich rozważań najczęściej skłania konsumentów wysokość abonamentu oraz przekonanie, że oferta programowa jej nie uzasadnia.

Według Wavemker, największą skłonność do rezygnacji z usług płatnej telewizji przejawiają klienci uiszczający więcej niż 100 zł miesięcznie. W tej grupie o rezygnacji z abonamentu myślało 30 proc. badanych.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Kalkulator śladu węglowego od Banku Pekao S.A. dla firm
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay