Aktualizacja: 11.05.2025 11:27 Publikacja: 15.05.2014 18:50
Aż 56,7 miliona tabletów trafiło do rąk użytkowników w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2014 roku – poinformowali w raporcie o sprzedaży mobilnych urządzeń analitycy ze Strategy Analytics. To o 17 proc. więcej niż w poprzednim roku, w analogicznym okresie.
Wciąż najchętniej kupowanymi urządzeniami tego segmentu są „jabłuszka”. Produkty Apple wybrało 16,4 miliona klientów, co oznacza spadek o 16 proc. w porównaniu z ubiegłorocznymi wynikami. Tym samym amerykańskie produkty iPad stanowią 28,9 proc. całego rynku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas