Reklama
Rozwiń
Reklama

Strategy Anlaytics: tablety wciąż chętnie kupowane; triumf maluchów

Publikacja: 15.05.2014 18:50

Aż 56,7 miliona tabletów trafiło do rąk użytkowników w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2014 roku – poinformowali w raporcie o sprzedaży mobilnych urządzeń analitycy ze Strategy Analytics. To o 17 proc. więcej niż w poprzednim roku, w analogicznym okresie.

Wciąż najchętniej kupowanymi urządzeniami tego segmentu są „jabłuszka”. Produkty Apple wybrało 16,4 miliona klientów, co oznacza spadek o 16 proc. w porównaniu z ubiegłorocznymi wynikami. Tym samym amerykańskie produkty iPad stanowią 28,9 proc. całego rynku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama