Strategy Anlaytics: tablety wciąż chętnie kupowane; triumf maluchów

Publikacja: 15.05.2014 18:50

Aż 56,7 miliona tabletów trafiło do rąk użytkowników w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2014 roku – poinformowali w raporcie o sprzedaży mobilnych urządzeń analitycy ze Strategy Analytics. To o 17 proc. więcej niż w poprzednim roku, w analogicznym okresie.

Wciąż najchętniej kupowanymi urządzeniami tego segmentu są „jabłuszka”. Produkty Apple wybrało 16,4 miliona klientów, co oznacza spadek o 16 proc. w porównaniu z ubiegłorocznymi wynikami. Tym samym amerykańskie produkty iPad stanowią 28,9 proc. całego rynku.

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić