Aktualizacja: 20.05.2025 01:11 Publikacja: 29.08.2014 19:22
Discovery Networks Polska w swojej opinii podało m.in., że „dokumentacja konkursowa powinna umożliwiać ubieganie się o miejsce na multipleksie MUX8 wszystkim nadawcom, którzy są w stanie zaoferować widzom oczekiwane przez nich treści”. Firma postuluje też, by dokumentacja konkursowa określała jedynie charakter kanałów, które mają być dostępne na multipleksie ósmym, zamiast wskazywać konkretnych nadawców, którzy mieliby tam nadawać.
Dokumentacja konkursowa w obecnym kształcie zakłada, że wszystkie miejsca na stacje na MUX8 miałyby trafić do TVP nazadawanie tam jej stacji (w SD lub HD). – Wyniki badań MEC potwierdzają, że widzowie oczekują wzbogacenia oferty naziemnej telewizji cyfrowej o nowe, wyspecjalizowane kanały: ponad 52 proc. widzów bezpłatnej telewizji oczekuje, że w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej znajdzie się Discovery Channel; widzowie nie wskazali natomiast żadnych stacji TVP, których oczekiwaliby na nowym multipleksie – argumentuje spółka.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas