Discovery i TV Puls za umożliwieniem ubiegania się o MUX8 nie tylko TVP

Nadawca Discovery Chanel oraz nadawca Pulsu i Pulsu2 w swoich opiniach przesłanych w ramach prowadzonych przez UKE konsultacji dokumentacji konkursowej na zagospodarowanie tzw. ósmego multipleksu DVB-T podobnie jak inni nadawcy postulują umożliwienie ubieganie się o nadawanie także firmom innym niż TVP.

Publikacja: 29.08.2014 19:22

Discovery Networks Polska w swojej opinii podało m.in., że „dokumentacja konkursowa powinna umożliwiać ubieganie się o miejsce na multipleksie MUX8 wszystkim nadawcom, którzy są w stanie zaoferować widzom oczekiwane przez nich treści”. Firma postuluje też, by dokumentacja konkursowa określała jedynie charakter kanałów, które mają być dostępne na multipleksie ósmym, zamiast wskazywać konkretnych nadawców, którzy mieliby tam nadawać.

Dokumentacja konkursowa w obecnym kształcie zakłada, że wszystkie miejsca na stacje na MUX8 miałyby trafić do TVP nazadawanie tam jej stacji (w SD lub HD). – Wyniki badań MEC potwierdzają, że widzowie oczekują wzbogacenia oferty naziemnej telewizji cyfrowej o nowe, wyspecjalizowane kanały: ponad 52 proc. widzów bezpłatnej telewizji oczekuje, że w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej znajdzie się Discovery Channel; widzowie nie wskazali natomiast żadnych stacji TVP, których oczekiwaliby na nowym multipleksie – argumentuje spółka.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką