Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 26.03.2025 08:52 Publikacja: 23.11.2015 11:03
Jak podał TVN, nowe logo ma „podkreślić znaczenie zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie w ofercie produktowej Mango, w tym w szczególności znacznego poszerzenia asortymentu i ukierunkowania go na produkty wysokiej jakości, a także rozwoju wielu innowacyjnych kanałów dystrybucji i silnego rozwoju e-commerce w firmie”.
Zasięg Mango to 9 milionów abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych i kilkaset tysięcy aktywnych klientów. Oferta produktowa sprzedażowego kanału to m.in. wyposażenie domu, urządzenia kuchenne, artykuły wnętrzarskie, meble, sprzęt fitness, kosmetyki, produkty do pielęgnacji.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas