TVN zmienia kanał zakupowy Mango

Kanał zyskał nowe logo i poszerzył sprzedawany asortyment.

Publikacja: 23.11.2015 11:03

Jak podał TVN, nowe logo ma „podkreślić znaczenie zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie w ofercie produktowej Mango, w tym w szczególności znacznego poszerzenia asortymentu i ukierunkowania go na produkty wysokiej jakości, a także rozwoju wielu innowacyjnych kanałów dystrybucji i silnego rozwoju e-commerce w firmie”.

Zasięg Mango to 9 milionów abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych i kilkaset tysięcy aktywnych klientów. Oferta produktowa sprzedażowego kanału to m.in. wyposażenie domu, urządzenia kuchenne, artykuły wnętrzarskie, meble, sprzęt fitness, kosmetyki, produkty do pielęgnacji.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście