Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN zmienia kanał zakupowy Mango

Kanał zyskał nowe logo i poszerzył sprzedawany asortyment.

Publikacja: 23.11.2015 11:03

Jak podał TVN, nowe logo ma „podkreślić znaczenie zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie w ofercie produktowej Mango, w tym w szczególności znacznego poszerzenia asortymentu i ukierunkowania go na produkty wysokiej jakości, a także rozwoju wielu innowacyjnych kanałów dystrybucji i silnego rozwoju e-commerce w firmie”.

Zasięg Mango to 9 milionów abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych i kilkaset tysięcy aktywnych klientów. Oferta produktowa sprzedażowego kanału to m.in. wyposażenie domu, urządzenia kuchenne, artykuły wnętrzarskie, meble, sprzęt fitness, kosmetyki, produkty do pielęgnacji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama