Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 05:17 Publikacja: 23.11.2015 11:03
Jak podał TVN, nowe logo ma „podkreślić znaczenie zmian przeprowadzonych w ostatnim czasie w ofercie produktowej Mango, w tym w szczególności znacznego poszerzenia asortymentu i ukierunkowania go na produkty wysokiej jakości, a także rozwoju wielu innowacyjnych kanałów dystrybucji i silnego rozwoju e-commerce w firmie”.
Zasięg Mango to 9 milionów abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych i kilkaset tysięcy aktywnych klientów. Oferta produktowa sprzedażowego kanału to m.in. wyposażenie domu, urządzenia kuchenne, artykuły wnętrzarskie, meble, sprzęt fitness, kosmetyki, produkty do pielęgnacji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas