Reklama
Rozwiń

USA: zła passa płatnych telewizji

Po zaliczeniu fatalnego II kwartału operatorzy płatnej telewizji w USA zaczynają ogłaszać słabe wyniki za kolejny,trzeci kwartał.

Publikacja: 12.11.2015 08:00

Jak podliczała firma IHS, w drugim kwartale w USA kabel z płatną telewizją odcięło prawie 660 tys. klientów i był to największy kwartalny odpływ abonentów tych usług.

Po III kwartale słabe wyniki już zaprezentował operator Dish Network, podając, że stracił w tym czasie 23 tys. klientów płatnej telewizji (rok wcześniej w tym samym okresie było to 12 tys.), co przełożyło się na niższe od oczekiwanych przez analityków przychody. W III kw. wpływy koncernu były jednak r/r wyższe o 1,4 proc. i sięgały 3,73 mld dol. Na koniec III kw. Dish miał 13,91 mln abonentów, rok wcześniej było to 14,04 mln.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank