Reklama

USA: zła passa płatnych telewizji

Po zaliczeniu fatalnego II kwartału operatorzy płatnej telewizji w USA zaczynają ogłaszać słabe wyniki za kolejny,trzeci kwartał.

Publikacja: 12.11.2015 08:00

Jak podliczała firma IHS, w drugim kwartale w USA kabel z płatną telewizją odcięło prawie 660 tys. klientów i był to największy kwartalny odpływ abonentów tych usług.

Po III kwartale słabe wyniki już zaprezentował operator Dish Network, podając, że stracił w tym czasie 23 tys. klientów płatnej telewizji (rok wcześniej w tym samym okresie było to 12 tys.), co przełożyło się na niższe od oczekiwanych przez analityków przychody. W III kw. wpływy koncernu były jednak r/r wyższe o 1,4 proc. i sięgały 3,73 mld dol. Na koniec III kw. Dish miał 13,91 mln abonentów, rok wcześniej było to 14,04 mln.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama