Reklama

USA: zła passa płatnych telewizji

Po zaliczeniu fatalnego II kwartału operatorzy płatnej telewizji w USA zaczynają ogłaszać słabe wyniki za kolejny,trzeci kwartał.

Publikacja: 12.11.2015 08:00

Jak podliczała firma IHS, w drugim kwartale w USA kabel z płatną telewizją odcięło prawie 660 tys. klientów i był to największy kwartalny odpływ abonentów tych usług.

Po III kwartale słabe wyniki już zaprezentował operator Dish Network, podając, że stracił w tym czasie 23 tys. klientów płatnej telewizji (rok wcześniej w tym samym okresie było to 12 tys.), co przełożyło się na niższe od oczekiwanych przez analityków przychody. W III kw. wpływy koncernu były jednak r/r wyższe o 1,4 proc. i sięgały 3,73 mld dol. Na koniec III kw. Dish miał 13,91 mln abonentów, rok wcześniej było to 14,04 mln.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama