Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 06:28 Publikacja: 12.11.2015 08:00
Jak podliczała firma IHS, w drugim kwartale w USA kabel z płatną telewizją odcięło prawie 660 tys. klientów i był to największy kwartalny odpływ abonentów tych usług.
Po III kwartale słabe wyniki już zaprezentował operator Dish Network, podając, że stracił w tym czasie 23 tys. klientów płatnej telewizji (rok wcześniej w tym samym okresie było to 12 tys.), co przełożyło się na niższe od oczekiwanych przez analityków przychody. W III kw. wpływy koncernu były jednak r/r wyższe o 1,4 proc. i sięgały 3,73 mld dol. Na koniec III kw. Dish miał 13,91 mln abonentów, rok wcześniej było to 14,04 mln.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas