Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 13:37 Publikacja: 18.03.2012 12:37
Foto: ROL
Na wiosnę ubiegłego roku Netia zdecydowała się na połączoną ze zmianą wizualizacji modyfikację strategii i próbę odejścia od najtańszego segmentu usług dostępowych. Jednak jeszcze w ub.r. spółka oficjalnie komunikowała o trudnościach z wdrożeniem nowej komunikacji oraz uczynieniem ją efektywną. Niedawno zaś ogłosiła powrót do dawnej taktyki sprzedaży usług.
Grzegorz Esz pracował w Netii od sierpnia 2009 r. Wcześniej był członkiem zarządu PPWK (dzisiaj grupa MNI) oraz członkiem zarządu rosyjskiego operatora komórkowego MTS. Lata 1997-2005 spędził w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Na rynku uchodzi za ojca sukcesu uruchomienia przez PTC brandu Heyah w 2004 r.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas