Aktualizacja: 11.05.2025 13:58 Publikacja: 11.08.2014 11:05
A to dlatego, że rynek usług telewizyjnych oferowanych przez kablówki, platformy satelitarne i innych operatorów powoli się tu już nasycił. W rezultacie, by podnosić średni przychód z abonenta (tzw. ARPU), operatorzy rozszerzają pakiety o dodatkowe funkcjonalności. – To powoduje, że łączne ARPU im rośnie, ale jego część odpowiedzialna za usługi telewizyjne się kurczy – podsumowują analitycy Research an Markets w swoim najnowszym raporcie na temat płatnej telewizji w Europie. Ich szacunki potwierdzają dane PwC.Według Research and Markets, klientów płatnej telewizji w rozmaitym wydaniu ma być na koniec tego roku na naszym kontynencie 171,6 mln (gros z nich, prawie 82 proc., ma mieć wykupiony dostęp do pakietów cyfrowych).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas