Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 00:42 Publikacja: 11.08.2014 11:05
A to dlatego, że rynek usług telewizyjnych oferowanych przez kablówki, platformy satelitarne i innych operatorów powoli się tu już nasycił. W rezultacie, by podnosić średni przychód z abonenta (tzw. ARPU), operatorzy rozszerzają pakiety o dodatkowe funkcjonalności. – To powoduje, że łączne ARPU im rośnie, ale jego część odpowiedzialna za usługi telewizyjne się kurczy – podsumowują analitycy Research an Markets w swoim najnowszym raporcie na temat płatnej telewizji w Europie. Ich szacunki potwierdzają dane PwC.Według Research and Markets, klientów płatnej telewizji w rozmaitym wydaniu ma być na koniec tego roku na naszym kontynencie 171,6 mln (gros z nich, prawie 82 proc., ma mieć wykupiony dostęp do pakietów cyfrowych).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas