Płatnej telewizji ubyło w Polsce 3 mln klientów. Nadzieja kablówek nie tylko w prawach fizyki

Operatorzy telewizji kablowych szukają sposobów na przetrwanie globalnej konkurencji o widza. Ich oręż to coraz częściej światłowód. Czy boją się Netfliksa i 5G?

Publikacja: 13.01.2020 21:00

Płatnej telewizji ubyło w Polsce 3 mln klientów. Nadzieja kablówek nie tylko w prawach fizyki

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

Znany za Atlantykiem trend rezygnacji z płatnej telewizji w ukształtowanym modelu bogatych ale sztywnych pakietów, tzw. cord cutting (odcinanie kabla), zaczyna być widoczny w Polsce.

Wavemaker: stabilność, która nie cieszy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku