Aktualizacja: 24.05.2025 17:45 Publikacja: 29.12.2015 14:12
UKE przeprowadziło postępowanie administracyjne, z którego zdaniem urzędu wyniknęło, że Telekomunikacja dla Domu na dwa sposoby złamała ustawę o prawie telekomunikacyjnym. Po pierwsze pobierała od konsumentów opłatę wyrównawczą w przypadku wypowiedzenia przez konsumenta umowy o świadczenie usług lub wypowiedzenia umowy o świadczenie usług przez samą spółkę z winy konsumenta przed rozpoczęciem świadczenia usługi WLR. Po drugie – wykonywała połączenia telefoniczne, w trakcie których oferowane były jej usługi oraz uzgadniany był termin wizyty przedstawiciela spółki – działania te jednak dotyczyły tych klientów, którzy nie wyrazili na to zgody.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas