Orange Polska kusi małe i średnie firmy

Zwane są solą gospodarki. Operatorzy telekomunikacyjni zdają sobie sprawę z ich znaczenia i mają dla nich coraz częściej specjalne oferty i przyjmują indywidualne podejście. Chodzi o małe i średnie firmy.

Publikacja: 17.03.2020 21:38

Orange Polska kusi małe i średnie firmy

Foto: Bloomberg

Według Głównego Urzędu Statystycznego, małych i średnich firm było w 2018 r. około 68 tys. To druga najliczniejsza grupa firm po mikroprzedsiębiorstwach, zatrudniających mniej niż 10 osób. Z punktu widzenia firm, komunikacja z klientami i między pracownikami to podstawowa usługa. Czego oczekują małe i średnie przedsiębiorstwa od dostawcy takich usług?

– Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej pokazuje, że firmy korzystające z usług telefonii komórkowej wysoko oceniają dostawców usług jeśli chodzi np. zasięg sieci czy jakość obsługi. Z badań realizowanych na zlecenie Orange wynika, że przedsiębiorcy wybierając usługi, szukają przede wszystkim prostej i zrozumiałej oferty – na ten czynnik wskazuje blisko 40 procent ankietowanych. Odpowiedzią na to są najnowsze Plany Firmowe dla małych i średnich firm – mówi Andrzej Kotfis, dyrektor sprzedaży do mikro, mały i średnich firm w Orange Polska.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa