Aktualizacja: 09.05.2025 13:13 Publikacja: 31.05.2010 00:00
Amerykański Apple poinformował własnie o sprzedaży dwumilionowego tabletu iPad. Barierę 1 mln sprzedanych egzemplarzy najnowszy sprzęt z logo jabłka pokonał 3 maja.
Popyt na tablety Apple wzrósł wraz z wprowadzeniem do sprzedaży modeli wyposażonych w moduł łączności 3G (30 kwietnia w USA) oraz premierą sprzętu w Australii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii (28 maja). Część operatorów, np. brytyjskie O2, Orange i Vodafone przygotowały specjalne plany taryfowe dla iPada. Nielimitowany dostęp do internetu za pośrednictwem sieci operatora kosztuje 25 funtów miesięcznie. Operatorzy nie są dystrybutorami urządzeń.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas