Jabra zadowolona ze rozwoju rynku unified communications w Polsce

Publikacja: 24.02.2011 11:20

Jabra, producent sprzętu telekomunikacyjnego i zestawów słuchawkowych, jest zadowolona ze sprzedaży na rynku polskim w 2010 r. Na ożywienie rynku wpłynęła głównie popularność rozwiązań do tzw. zunifikowanej komunikacji, kupowanych przede wszystkim przez branżę ubezpieczeniową i finansową.

Producent nie ujawnia szczegółowych danych finansowych dla polskiego rynku, ale jak powiedział nam Dariusz Rzeszotarski, menedżer Jabra w Polsce, najlepiej sprzedającym się produktem był zestaw słuchawkowy BIZTM2400. Wartość sprzedaży tego produktu na świecie przekroczyła w 2010 r. 40 mln dol.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem