Jabra zadowolona ze rozwoju rynku unified communications w Polsce

Publikacja: 24.02.2011 11:20

Jabra, producent sprzętu telekomunikacyjnego i zestawów słuchawkowych, jest zadowolona ze sprzedaży na rynku polskim w 2010 r. Na ożywienie rynku wpłynęła głównie popularność rozwiązań do tzw. zunifikowanej komunikacji, kupowanych przede wszystkim przez branżę ubezpieczeniową i finansową.

Producent nie ujawnia szczegółowych danych finansowych dla polskiego rynku, ale jak powiedział nam Dariusz Rzeszotarski, menedżer Jabra w Polsce, najlepiej sprzedającym się produktem był zestaw słuchawkowy BIZTM2400. Wartość sprzedaży tego produktu na świecie przekroczyła w 2010 r. 40 mln dol.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego