Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2025 01:38 Publikacja: 24.02.2011 11:20
Jabra, producent sprzętu telekomunikacyjnego i zestawów słuchawkowych, jest zadowolona ze sprzedaży na rynku polskim w 2010 r. Na ożywienie rynku wpłynęła głównie popularność rozwiązań do tzw. zunifikowanej komunikacji, kupowanych przede wszystkim przez branżę ubezpieczeniową i finansową.
Producent nie ujawnia szczegółowych danych finansowych dla polskiego rynku, ale jak powiedział nam Dariusz Rzeszotarski, menedżer Jabra w Polsce, najlepiej sprzedającym się produktem był zestaw słuchawkowy BIZTM2400. Wartość sprzedaży tego produktu na świecie przekroczyła w 2010 r. 40 mln dol.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas