Aktualizacja: 11.05.2025 21:03 Publikacja: 24.02.2011 11:20
Jabra, producent sprzętu telekomunikacyjnego i zestawów słuchawkowych, jest zadowolona ze sprzedaży na rynku polskim w 2010 r. Na ożywienie rynku wpłynęła głównie popularność rozwiązań do tzw. zunifikowanej komunikacji, kupowanych przede wszystkim przez branżę ubezpieczeniową i finansową.
Producent nie ujawnia szczegółowych danych finansowych dla polskiego rynku, ale jak powiedział nam Dariusz Rzeszotarski, menedżer Jabra w Polsce, najlepiej sprzedającym się produktem był zestaw słuchawkowy BIZTM2400. Wartość sprzedaży tego produktu na świecie przekroczyła w 2010 r. 40 mln dol.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas