Radio pochłonęło 7 proc. budżetów reklamowych telekomów

Publikacja: 17.02.2012 13:56

W całym 2011 roku działajace w Polsce telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego 164 mln zł przeznaczone było na reklamę radiową, co oznacza, że przypadło na nią ponad 7 proc. ich budżetów reklamowych – wynika z „Raportu AdBranch” opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.

Najczęściej  reklamę radiową w swych kampanich wykorzystują operatorzy komórkowi. Liderem w tej klasyfikacji w ubiegłym roku był PTK Centertel, operator sieci Orange. Na reklamę w radiu wydał ponad 58 mln złotych, co stanowiło 10,7 proc. budżetu tego operatora. W pierwszej trójce znaleźli się też Polska Telefonia Cyfrowa (Era/T-Mobile) – 32,5 mln zł i Polkomtel (Plus GSM) – 31,6 mln zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden