Aktualizacja: 09.05.2025 17:14 Publikacja: 17.02.2012 13:56
W całym 2011 roku działajace w Polsce telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego 164 mln zł przeznaczone było na reklamę radiową, co oznacza, że przypadło na nią ponad 7 proc. ich budżetów reklamowych – wynika z „Raportu AdBranch” opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.
Najczęściej reklamę radiową w swych kampanich wykorzystują operatorzy komórkowi. Liderem w tej klasyfikacji w ubiegłym roku był PTK Centertel, operator sieci Orange. Na reklamę w radiu wydał ponad 58 mln złotych, co stanowiło 10,7 proc. budżetu tego operatora. W pierwszej trójce znaleźli się też Polska Telefonia Cyfrowa (Era/T-Mobile) – 32,5 mln zł i Polkomtel (Plus GSM) – 31,6 mln zł.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas