Reklama

Netflix przegonił HBO

W drugim kwartale wpływy amerykańskiego portalu z wideo na żądanie przewyższyły te osiągnięte przez działającego w bardziej tradycyjnym modelu konkurenta – HBO.

Publikacja: 07.08.2014 16:35

Jak podał na Facebooku Reed Hastings, szef Netfliksa, w drugim kwartale portal mający już ponad 50 mln subskrybentów na całym świecie, po raz pierwszy odnotował minimalnie wyższe przychody z płaconych przez nich abonamentów niż HBO (1,146 mld dol. przy 1,141 mld dol. w HBO). – Wciąż kopią nas w tyłki na poziomie osiąganych zysków i w nagrodach Emmy, ale my też robimy postępy. HBO jest świetne, a my jesteśmy w tej samej lidze – napisał, dodając, że jest fanem „Doliny Krzemowej” (komediowy serial HBO). Oferujący swoje usługi niezależnie od pakietów płatnych telewizji Netflix działa inaczej niż HBO, które owszem, ma serwis VoD HBO Go, ale na prawie wszystkich rynkach udostępnia go tylko klientom płatnych telewizji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama