Netflix przegonił HBO

W drugim kwartale wpływy amerykańskiego portalu z wideo na żądanie przewyższyły te osiągnięte przez działającego w bardziej tradycyjnym modelu konkurenta – HBO.

Publikacja: 07.08.2014 16:35

Jak podał na Facebooku Reed Hastings, szef Netfliksa, w drugim kwartale portal mający już ponad 50 mln subskrybentów na całym świecie, po raz pierwszy odnotował minimalnie wyższe przychody z płaconych przez nich abonamentów niż HBO (1,146 mld dol. przy 1,141 mld dol. w HBO). – Wciąż kopią nas w tyłki na poziomie osiąganych zysków i w nagrodach Emmy, ale my też robimy postępy. HBO jest świetne, a my jesteśmy w tej samej lidze – napisał, dodając, że jest fanem „Doliny Krzemowej” (komediowy serial HBO). Oferujący swoje usługi niezależnie od pakietów płatnych telewizji Netflix działa inaczej niż HBO, które owszem, ma serwis VoD HBO Go, ale na prawie wszystkich rynkach udostępnia go tylko klientom płatnych telewizji.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem