Reklama
Rozwiń

Netflix przegonił HBO

W drugim kwartale wpływy amerykańskiego portalu z wideo na żądanie przewyższyły te osiągnięte przez działającego w bardziej tradycyjnym modelu konkurenta – HBO.

Publikacja: 07.08.2014 16:35

Jak podał na Facebooku Reed Hastings, szef Netfliksa, w drugim kwartale portal mający już ponad 50 mln subskrybentów na całym świecie, po raz pierwszy odnotował minimalnie wyższe przychody z płaconych przez nich abonamentów niż HBO (1,146 mld dol. przy 1,141 mld dol. w HBO). – Wciąż kopią nas w tyłki na poziomie osiąganych zysków i w nagrodach Emmy, ale my też robimy postępy. HBO jest świetne, a my jesteśmy w tej samej lidze – napisał, dodając, że jest fanem „Doliny Krzemowej” (komediowy serial HBO). Oferujący swoje usługi niezależnie od pakietów płatnych telewizji Netflix działa inaczej niż HBO, które owszem, ma serwis VoD HBO Go, ale na prawie wszystkich rynkach udostępnia go tylko klientom płatnych telewizji.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku