Play pokazał strategię na cztery lata

Telewizją z dekoderem, smartfonami i 5G sieć komórkowa chce walczyć o klientów w latach 2019–2022.

Publikacja: 13.11.2018 18:07

Jean-Marc Harion
prezes operatora sieci Play

Jean-Marc Harion prezes operatora sieci Play

Foto: Materiały prasowe

Utrzymanie pozycji numer jeden na rynku komórkowym, awans z piątego miejsca na trzecie wśród dostawców internetu – to dwa mierzalne cele, które zawarł w strategii na lata 2019–2022 zarząd P4, spółki, która prowadzi komórkową sieć Play. – Chciałbym, aby nowa strategia była postrzegana jako kontynuacja tego, co Play robił przez ostatnich dziesięć lat. Jednocześnie wychodzimy w przyszłość, aby przygotować firmę na nową erę wzrostu – mówi Jean-Marc Harion, prezes sieci Play.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem