Aktualizacja: 07.05.2025 10:46 Publikacja: 13.08.2014 12:20
Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz Bogacz Andrzej
27 proc. osób przepytanych przez ARC ma wykupiony pakiet w kablówce, ale – co ciekawe – 2 proc. nie korzysta z żadnej formy dostępu do telewizji. – Naziemna telewizja cyfrowa stała się realną substytucyjną konkurencją dla płatnych telewizji. Po pierwsze – jest bezpłatna, po drugie – nie wymaga podpisania umowy, po trzecie zaś – jej oferta programowa systematycznie się poszerza. Obecnie firmy oferujące płatną telewizję stoją przed wyzwaniem przekonania klientów, że płatna telewizja oferuje znacznie więcej niż bezpłatna – komentuje wyniki badania dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. Jak zauważa, klient musi widzieć wyraźną przewagę telewizji płatnej, w przeciwnym razie może zacząć rozważać rezygnacje z takich usług.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas