Reklama

Wadą naziemnej tv jest brak niektórych kanałów, płatnej: wysokie ceny

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Z bezpłatnej naziemnej telewizji korzysta 21 proc. przebadanych przez tę firmę polskich internautów, najwięcej – 44 proc. – ma wykupioną platformę satelitarną. Na korzyść oferty DVB-T przemawia brak opłat, ale prawie jedna czwarta badanych narzeka na brak interesujących programów także w kablówkach i na platformach satelitarnych.

Publikacja: 13.08.2014 12:20

Wadą naziemnej tv jest brak niektórych kanałów, płatnej: wysokie ceny

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz Bogacz Andrzej

27 proc. osób przepytanych przez ARC ma wykupiony pakiet w kablówce, ale – co ciekawe – 2 proc. nie korzysta z żadnej formy dostępu do telewizji. – Naziemna telewizja cyfrowa stała się realną substytucyjną konkurencją dla płatnych telewizji. Po pierwsze – jest bezpłatna, po drugie – nie wymaga podpisania umowy, po trzecie zaś – jej oferta programowa systematycznie się poszerza. Obecnie firmy oferujące płatną telewizję stoją przed wyzwaniem przekonania klientów, że płatna telewizja oferuje znacznie więcej niż bezpłatna – komentuje wyniki badania dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. Jak zauważa, klient musi widzieć wyraźną przewagę telewizji płatnej, w przeciwnym razie może zacząć rozważać rezygnacje z takich usług.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama