Reklama
Rozwiń
Reklama

Wadą naziemnej tv jest brak niektórych kanałów, płatnej: wysokie ceny

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Z bezpłatnej naziemnej telewizji korzysta 21 proc. przebadanych przez tę firmę polskich internautów, najwięcej – 44 proc. – ma wykupioną platformę satelitarną. Na korzyść oferty DVB-T przemawia brak opłat, ale prawie jedna czwarta badanych narzeka na brak interesujących programów także w kablówkach i na platformach satelitarnych.

Publikacja: 13.08.2014 12:20

Wadą naziemnej tv jest brak niektórych kanałów, płatnej: wysokie ceny

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz Bogacz Andrzej

27 proc. osób przepytanych przez ARC ma wykupiony pakiet w kablówce, ale – co ciekawe – 2 proc. nie korzysta z żadnej formy dostępu do telewizji. – Naziemna telewizja cyfrowa stała się realną substytucyjną konkurencją dla płatnych telewizji. Po pierwsze – jest bezpłatna, po drugie – nie wymaga podpisania umowy, po trzecie zaś – jej oferta programowa systematycznie się poszerza. Obecnie firmy oferujące płatną telewizję stoją przed wyzwaniem przekonania klientów, że płatna telewizja oferuje znacznie więcej niż bezpłatna – komentuje wyniki badania dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. Jak zauważa, klient musi widzieć wyraźną przewagę telewizji płatnej, w przeciwnym razie może zacząć rozważać rezygnacje z takich usług.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama