Reklama
Rozwiń
Reklama

ATM Rozrywka TV przynosi zyski

Nadawany naziemnie kanał telewizyjny producenckiej ATM Grupy – ATM Rozrywka TV, przyniósł firmie w I półroczu zysk na poziomie operacyjnym i netto.

Publikacja: 29.08.2014 19:02

ATM Rozrywka TV przynosi zyski

Foto: ROL

Przychody z działalności nadawczej, czyli ze sprzedaży reklamowego czasu antenowego w tej stacji w I półroczu tego roku sięgnęły 10,1 mln zł i były o prawie 35 proc. wyższe niż rok wcześniej w tym samym czasie. Kanał przyniósł też 619 tys. zł zysku operacyjnego (przy stracie na poziomie 360 tys. zł rok wcześniej) oraz 407 tys. zł zysku netto (przy 344 tys. zł straty przed rokiem w analogicznym okresie). – Oglądalność stacji ATM Rozrywka w pierwszym półroczu 2014 wyniosła w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) 0,81 proc., przy średniej widowni w wieku powyżej 4 r. życia na poziomie 45, 5 tys. osób .W analogicznym okresie 2013 roku stacja w tej samej grupie docelowej odnotowała wynik 0,68 proc., przy średniej widowni 42 tys. osób. W zasięgu naziemnej telewizji cyfrowej w grupie widzów w wieku 16-49 lat w pierwszym półroczu 2014 roku ATM Rozrywka TV zanotowała 2,36 proc. udziału. W pierwszym półroczu 2013 roku było to 2,56 proc. – podała ATM Grupa w raporcie z wynikami finansowymi za I półrocze.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama