Aktualizacja: 22.05.2025 06:02 Publikacja: 24.01.2011 00:01
Foto: rpkom.pl
[b]rpkom.pl: – Ile wyniosłą sprzedaż telefonów Samsunga w Polsce w 2010 r.?[/b]
[b]Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Polska:[/b] – Sprzedaliśmy w Polsce 3,3 mln telefonów. To około 300 tys. więcej niż rok wcześniej. Przychody osiągnięte ze sprzedaży wyniosły ok. 1,2 mld zł, o kilka proc. więcej niż w 2009 r. Liczymy, że w 2011 r. rynek telefonów komórkowych na dobre stanie się rynkiem smartfonów. Ta klasa urządzeń zyskiwała popularność już w 2010 r., ale dopiero teraz nastąpi ich prawdziwe umasowienie, głównie za sprawą wprowadzenia tańszych modeli. Smartfony na dobre zagoszczą w ofertach operatorskich. Ta zmiana nie oznacza jednak zmierzchu tradycyjnych [i]feature-phone[/i], które wciąż mają i będą miały stałe grono odbiorców, wykorzystujących komórkę zgodnie z jej tradycyjnym przeznaczeniem. Spopularyzowanie dodatkowych możliwości jakie oferują smartfony jest pracochłonne i wymaga czasu. Do 2010 nasza oferta była głównie oparta na Windows Mobile. W połowie 2010 r. zaczęliśmy intensywnie promować nasze najbardziej zaawansowane modele z systemami operacyjnymi Bada i Android. W międzyczasie z naszej oferty zniknęły urządzenia oparte na Symbianie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas