Samsung sprzedał w Polsce 3,3 mln komórek

– Nie rezygnujemy z walki o serca Polaków i pozycję lidera rynku, ale pozycja lidera mierzona wolumenem sprzedaży nie jest dla nas celem samym w sobie – przyznaje w rozmowie z rpkom.pl Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Polska.

Publikacja: 24.01.2011 00:01

Samsung sprzedał w Polsce 3,3 mln komórek

Foto: rpkom.pl

[b]rpkom.pl: – Ile wyniosłą sprzedaż telefonów Samsunga w Polsce w 2010 r.?[/b]

[b]Wojciech Wasilewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Samsung Polska:[/b] – Sprzedaliśmy w Polsce 3,3 mln telefonów. To około 300 tys. więcej niż rok wcześniej. Przychody osiągnięte ze sprzedaży wyniosły ok. 1,2 mld zł, o kilka proc. więcej niż w 2009 r. Liczymy, że w 2011 r. rynek telefonów komórkowych na dobre stanie się rynkiem smartfonów. Ta klasa urządzeń zyskiwała popularność już w 2010 r., ale dopiero teraz nastąpi ich prawdziwe umasowienie, głównie za sprawą wprowadzenia tańszych modeli. Smartfony na dobre zagoszczą w ofertach operatorskich. Ta zmiana nie oznacza jednak zmierzchu tradycyjnych [i]feature-phone[/i], które wciąż mają i będą miały stałe grono odbiorców, wykorzystujących komórkę zgodnie z jej tradycyjnym przeznaczeniem. Spopularyzowanie dodatkowych możliwości jakie oferują smartfony jest pracochłonne i wymaga czasu. Do 2010 nasza oferta była głównie oparta na Windows Mobile. W połowie 2010 r. zaczęliśmy intensywnie promować nasze najbardziej zaawansowane modele z systemami operacyjnymi Bada i Android. W międzyczasie z naszej oferty zniknęły urządzenia oparte na Symbianie.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń