Reklama
Rozwiń

KE piętnuje naganne praktyki w branży aplikacji mobilnych

Publikacja: 28.02.2014 09:13

Komisja Europejska i państwa członkowskie będą bronić praw użytkowników w rozmowach z branżą aplikacji mobilnych.

Zastrzeżenia KE budzi fakt, że choć wiel ez nich jest  reklamowane jako „bezpłatne”, to często obejmują one (czasami kosztowne) zakupy w ramach aplikacji. Konsumenci często nie są w pełni świadomi, że wydają pieniądze, ponieważ ich karty kredytowe obciążane automatycznie. Szczególnie narażone są dzieci na działanie reklam w grach, które można ściągnąć za darmo, ale które wymagają zakupów w celu kontynuacji zabawy.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku