E-mailem do abonenta? Tak, ale na żądanie

Publikacja: 20.01.2011 11:21

[b]Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji[/b] opublikowała odpowiedź [b]Ministerstwa Infrastruktury[/b] na zapytanie w sprawie dopuszczalnych, zdaniem resortu, elektronicznych form komunikacji operatorów z abonentami.

[link=http://www.piit.org.pl/_gAllery/10/93/10935/MI_odpow_kom_odleglosc.pdf]W interpretacji Ministerstwa[/link] obok poczty elektronicznej dopuszczalne są wszystkie sposoby komunikacji o jakie [link=https://docs.google.com/viewer?url=http://www.piit.org.pl/_gAllery/10/70/10702/List_MIUKE_Komunikacja.odleglosc.2010.12.16.pdf&embedded=true&chrome=true]pytała Izba[/link]: elektroniczne biura obsługi klienta, SMS/MMS z linkiem do informacji na stronie WWW, SMS/MMS o nowej informacji w serwisie WWW operatora. [b]Kluczowe jest, że te środki mogą być wykorzystywane na wyraźne życzenie abonenta[/b]. Dyspozycja musi być wyraźna i wymieniać konkretne metody komunikacji.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX