Aktualizacja: 13.05.2025 00:29 Publikacja: 31.03.2011 06:44
Marcin Grygielski, dyrektor regionalny Interactive Intelligence na rynek Europy Środkowej i Wschodniej
Foto: rpkom.pl
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Research na 200 firmach, w tym polskich, jakiekolwiek pomysły na wykorzystanie urządzeń mobilnych w swojej działalności mają praktycznie tylko firmy z branży medialnej, finansowej i internetowej. W 46 proc. firm nie było osoby zajmującej się strategią dla urządzeń mobilnych.
Do planów zwiększania wydatków na tego typu rozwiązania wprawdzie przyznaje się dwie trzecie badanych firm. Mimo to, przedsiębiorcy wciąż nie dostrzegli, że np. zaawansowane telefony komórkowe dysponują mocami obliczeniowymi porównywalnymi z komputerami sprzed zaledwie kilku lat. Jak zapowiadał niedawno w rozmowie z „Rz” Jim Hagemann Snabe, prezes SAP AG, komórka będzie wkrótce dla wielu osób głównym punktem interakcji z systemami korporacyjnymi.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas