Telefon pomoże w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Dwie trzecie firm na świecie, także w Polsce, nie ma strategii wykorzystania urządzeń mobilnych w swoim biznesie. Tymczasem nowoczesne telefony potrafią pomieścić całe korporacyjne systemy IT.

Publikacja: 31.03.2011 06:44

Marcin Grygielski, dyrektor regionalny Interactive Intelligence na rynek Europy Środkowej i Wschodni

Marcin Grygielski, dyrektor regionalny Interactive Intelligence na rynek Europy Środkowej i Wschodniej

Foto: rpkom.pl

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Research na 200 firmach, w tym polskich, jakiekolwiek pomysły na wykorzystanie urządzeń mobilnych w swojej działalności mają praktycznie tylko firmy z branży medialnej, finansowej i internetowej. W 46 proc. firm nie było osoby zajmującej się strategią dla urządzeń mobilnych.

Do planów zwiększania wydatków na tego typu rozwiązania wprawdzie przyznaje się dwie trzecie badanych firm. Mimo to, przedsiębiorcy wciąż nie dostrzegli, że np. zaawansowane telefony komórkowe dysponują mocami obliczeniowymi porównywalnymi z komputerami sprzed zaledwie kilku lat. Jak zapowiadał niedawno w rozmowie z „Rz” Jim Hagemann Snabe, prezes SAP AG, komórka będzie wkrótce dla wielu osób głównym punktem interakcji z systemami korporacyjnymi.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama