Telefon pomoże w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Dwie trzecie firm na świecie, także w Polsce, nie ma strategii wykorzystania urządzeń mobilnych w swoim biznesie. Tymczasem nowoczesne telefony potrafią pomieścić całe korporacyjne systemy IT.

Publikacja: 31.03.2011 06:44

Marcin Grygielski, dyrektor regionalny Interactive Intelligence na rynek Europy Środkowej i Wschodni

Marcin Grygielski, dyrektor regionalny Interactive Intelligence na rynek Europy Środkowej i Wschodniej

Foto: rpkom.pl

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Research na 200 firmach, w tym polskich, jakiekolwiek pomysły na wykorzystanie urządzeń mobilnych w swojej działalności mają praktycznie tylko firmy z branży medialnej, finansowej i internetowej. W 46 proc. firm nie było osoby zajmującej się strategią dla urządzeń mobilnych.

Do planów zwiększania wydatków na tego typu rozwiązania wprawdzie przyznaje się dwie trzecie badanych firm. Mimo to, przedsiębiorcy wciąż nie dostrzegli, że np. zaawansowane telefony komórkowe dysponują mocami obliczeniowymi porównywalnymi z komputerami sprzed zaledwie kilku lat. Jak zapowiadał niedawno w rozmowie z „Rz” Jim Hagemann Snabe, prezes SAP AG, komórka będzie wkrótce dla wielu osób głównym punktem interakcji z systemami korporacyjnymi.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem