Netia zaczyna promocyjny kongres

Jutro zacznie się kongres „Biznes to rozmowy”, w ramach którego operator chce promować swoją markę i usługi pośród klientów z sektora korporacyjnego.

Publikacja: 06.10.2009 00:00

Według informacji, jakie podaje spółka na kongresie zarejestrowało się blisko 800 uczestników, a pośród nich 60-70 proc., to członkowie zarządów i dyrektorzy odpowiedzialni za piony teleinformatyczne w swoich firmach. Spółka nie podaje kosztów organizacji imprezy. Według jej przedstawicieli celem jest kreacja wizerunku i świadomości marki oraz usług Netii w grupie docelowej i zacieśnianie relacji z decydentami. Spółka chce również monitorować jakość popytu na usługi telekomunikacyjne ze strony firm. Kongres będzie trwał jeden dzień. Jeżeli późniejsze badania uczestników wykażą pozytywne efekty eventu Netia planuje realizować go cyklicznie.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?