Netia zaczyna promocyjny kongres

Jutro zacznie się kongres „Biznes to rozmowy”, w ramach którego operator chce promować swoją markę i usługi pośród klientów z sektora korporacyjnego.

Publikacja: 06.10.2009 00:00

Według informacji, jakie podaje spółka na kongresie zarejestrowało się blisko 800 uczestników, a pośród nich 60-70 proc., to członkowie zarządów i dyrektorzy odpowiedzialni za piony teleinformatyczne w swoich firmach. Spółka nie podaje kosztów organizacji imprezy. Według jej przedstawicieli celem jest kreacja wizerunku i świadomości marki oraz usług Netii w grupie docelowej i zacieśnianie relacji z decydentami. Spółka chce również monitorować jakość popytu na usługi telekomunikacyjne ze strony firm. Kongres będzie trwał jeden dzień. Jeżeli późniejsze badania uczestników wykażą pozytywne efekty eventu Netia planuje realizować go cyklicznie.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń