Aktualizacja: 09.05.2025 09:53 Publikacja: 06.10.2009 00:00
Według informacji, jakie podaje spółka na kongresie zarejestrowało się blisko 800 uczestników, a pośród nich 60-70 proc., to członkowie zarządów i dyrektorzy odpowiedzialni za piony teleinformatyczne w swoich firmach. Spółka nie podaje kosztów organizacji imprezy. Według jej przedstawicieli celem jest kreacja wizerunku i świadomości marki oraz usług Netii w grupie docelowej i zacieśnianie relacji z decydentami. Spółka chce również monitorować jakość popytu na usługi telekomunikacyjne ze strony firm. Kongres będzie trwał jeden dzień. Jeżeli późniejsze badania uczestników wykażą pozytywne efekty eventu Netia planuje realizować go cyklicznie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas