Netia zaczyna promocyjny kongres

Jutro zacznie się kongres „Biznes to rozmowy”, w ramach którego operator chce promować swoją markę i usługi pośród klientów z sektora korporacyjnego.

Publikacja: 06.10.2009 00:00

Według informacji, jakie podaje spółka na kongresie zarejestrowało się blisko 800 uczestników, a pośród nich 60-70 proc., to członkowie zarządów i dyrektorzy odpowiedzialni za piony teleinformatyczne w swoich firmach. Spółka nie podaje kosztów organizacji imprezy. Według jej przedstawicieli celem jest kreacja wizerunku i świadomości marki oraz usług Netii w grupie docelowej i zacieśnianie relacji z decydentami. Spółka chce również monitorować jakość popytu na usługi telekomunikacyjne ze strony firm. Kongres będzie trwał jeden dzień. Jeżeli późniejsze badania uczestników wykażą pozytywne efekty eventu Netia planuje realizować go cyklicznie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama