Reklama

Krajowy rynek telekomunikacyjny wymaga kilku ważnych rozstrzygnięć

Budowa jednolitego rynku telekomunikacyjnego w Europie może przynieść nowe możliwości, ale i nowe ryzyka – pisze główny ekonomista Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Coraz większy zakres usług telekomunikacyjnych i stopień ich skomplikowania powodują, że dotychczasowa formuła funkcjonowania tego sektora wyczerpuje się. Uwolnienie drzemiącego w nim potencjału wymaga działań regulacyjnych, zarówno na szczeblu krajowym, jak i unijnym. Muszą one być oparte na rzetelnej identyfikacji wyzwań i analizie możliwych skutków – uważa Wojciech Szymczak.

Publikacja: 09.09.2014 08:00

Krajowy rynek telekomunikacyjny wymaga kilku ważnych rozstrzygnięć

Foto: ROL

Telefonia mobilna i internet zmieniły nasze życie. Coraz większy zakres usług telekomunikacyjnych i stopień ich skomplikowania powodują, że dotychczasowa formuła funkcjonowania tego sektora wyczerpuje się. Uwolnienie drzemiącego w nim potencjału wymaga działań regulacyjnych, zarówno na szczeblu krajowym, jak i unijnym. Muszą one być oparte na rzetelnej identyfikacji wyzwań i analizie możliwych skutków.

Korzyści i ryzyka z jednolitego rynku

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama