Aktualizacja: 09.05.2025 09:57 Publikacja: 31.01.2019 20:12
Foto: Bloomberg
W czwartek wieczorem w T-Mobile Polska, jednym z czterech największych operatorów telekomunikacyjnych trwały prace nad przywróceniem działania należących do telekomu telefonicznych biur obsługi klienta (call-center). Wcześniej w godzinach popołudniowych telekom poradził sobie z awarią usług głosowych i SMS-ów, które albo nie przychodziły w ogóle, albo wybiórczo.
Trwającą od rana awarię, spowodował pożar hali magazynowej na warszawskim Annopolu, w gaszeniu której wzięło udział 160 strażaków i 50 pojazdów Straży Pożarnej. Pracownicy T-Mobile mówili nam, że mogły zająć się także budynki operatora, ale ostatecznie najbardziej prawdopodobnym powodem awarii było podtopienie infrastruktury należącej do ulokowanego w tym miejscu jednego z centrów przetwarzania danych T-Mobile.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas