250 tys. nowych klientów T-Mobile Usługi Bankowe

Publikacja: 07.05.2015 12:25

Po pierwszym roku działalności T-Mobile Usługi Bankowe ma 500 tys. klientów – poinformował T-Mobile Polska. Komórkowy operator realizuje projekt we współpracy z Alior Bankiem, a marka T-Mobile Usługi Bankowe w maju ub.r. zastąpiła markę Alior Sync, przejmując na starcie użytkowników usług pod tym brandem. Było ich wówczas około 250 tys., a to oznacza, że w ciągu roku z TUB skorzystało około 250 tys. osób.

Dla porównania, z Orange Finanse (projekt telekomu i mBanku) skorzystało w I kw. br. 54 tys. nowych klientów, a od startu usług w październiku ub.r. do końca marca pozyskał 90 tys. klientów usług finansowych.

Alior Bank liczył, że w ciągu 5 lat pozyska 2 mln klientów (400 tys. rocznie), głównie spośród klientów T-Mobile. Aby bank mógł zrealizować ten cel, T-Mobile odpowiedzialny za marketing TUB zapewne będzie musiał zintensyfikować akcję promocyjną.

Usługi bankowości mobilnej T-Mobile i Alioru dostępne są w kanałach zdalnych, w tym mobilnych, ale klienci mają do dyspozycji także sieć kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile, w których mogą założyć konto.

Dla  klientów oczekujących szerszej obsługi w kanałach naziemnych, w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można zasięgnąć porady konsultanta, jak i skorzystać z oferty kredytowej.

Cytowany w komunikacie prasowym Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska zapowiada, że nowe produkty, które już niedługo operator przedstawi klientom.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą