Po pierwszym roku działalności T-Mobile Usługi Bankowe ma 500 tys. klientów – poinformował T-Mobile Polska. Komórkowy operator realizuje projekt we współpracy z Alior Bankiem, a marka T-Mobile Usługi Bankowe w maju ub.r. zastąpiła markę Alior Sync, przejmując na starcie użytkowników usług pod tym brandem. Było ich wówczas około 250 tys., a to oznacza, że w ciągu roku z TUB skorzystało około 250 tys. osób.
Dla porównania, z Orange Finanse (projekt telekomu i mBanku) skorzystało w I kw. br. 54 tys. nowych klientów, a od startu usług w październiku ub.r. do końca marca pozyskał 90 tys. klientów usług finansowych.
Alior Bank liczył, że w ciągu 5 lat pozyska 2 mln klientów (400 tys. rocznie), głównie spośród klientów T-Mobile. Aby bank mógł zrealizować ten cel, T-Mobile odpowiedzialny za marketing TUB zapewne będzie musiał zintensyfikować akcję promocyjną.
Usługi bankowości mobilnej T-Mobile i Alioru dostępne są w kanałach zdalnych, w tym mobilnych, ale klienci mają do dyspozycji także sieć kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile, w których mogą założyć konto.
Dla klientów oczekujących szerszej obsługi w kanałach naziemnych, w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można zasięgnąć porady konsultanta, jak i skorzystać z oferty kredytowej.