Reklama

250 tys. nowych klientów T-Mobile Usługi Bankowe

Publikacja: 07.05.2015 12:25

Po pierwszym roku działalności T-Mobile Usługi Bankowe ma 500 tys. klientów – poinformował T-Mobile Polska. Komórkowy operator realizuje projekt we współpracy z Alior Bankiem, a marka T-Mobile Usługi Bankowe w maju ub.r. zastąpiła markę Alior Sync, przejmując na starcie użytkowników usług pod tym brandem. Było ich wówczas około 250 tys., a to oznacza, że w ciągu roku z TUB skorzystało około 250 tys. osób.

Dla porównania, z Orange Finanse (projekt telekomu i mBanku) skorzystało w I kw. br. 54 tys. nowych klientów, a od startu usług w październiku ub.r. do końca marca pozyskał 90 tys. klientów usług finansowych.

Alior Bank liczył, że w ciągu 5 lat pozyska 2 mln klientów (400 tys. rocznie), głównie spośród klientów T-Mobile. Aby bank mógł zrealizować ten cel, T-Mobile odpowiedzialny za marketing TUB zapewne będzie musiał zintensyfikować akcję promocyjną.

Usługi bankowości mobilnej T-Mobile i Alioru dostępne są w kanałach zdalnych, w tym mobilnych, ale klienci mają do dyspozycji także sieć kilkuset punktów sprzedaży T-Mobile, w których mogą założyć konto.

Dla  klientów oczekujących szerszej obsługi w kanałach naziemnych, w wybranych salonach i sklepach T-Mobile powstały 133 punkty, w których można zasięgnąć porady konsultanta, jak i skorzystać z oferty kredytowej.

Reklama
Reklama

Cytowany w komunikacie prasowym Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska zapowiada, że nowe produkty, które już niedługo operator przedstawi klientom.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama