Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.07.2025 19:50 Publikacja: 17.12.2010 16:26
[link=http://www.uke.gov.pl/_gAllery/36/56/36563/Analiza_KPI_3Q_2010-12-09.pdf]Ostatni raport[/link] na temat wskaźników jakości (KPI) usług hurtowych realizowanych przez [i]Telekomunikację Polską[/i] wywołał spore zamieszanie na rynku.
[i]Niepokojące są najniższe wartości zagregowanych KPI w przypadku największego konkurenta TP na rynku detalicznym – Netii. Przedstawione na wykresach dane mogą sugerować, iż TP gorzej traktuje lub wręcz dyskryminuje, swojego największego klienta (w stosunku do innych klientów). Dyskryminacja w poziomie obsługi dla Netii (najniższy poziom spośród powyższych operatorów) widoczna jest dla miesięcy: grudzień, styczeń, kwiecień, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień[/i] – napisał [b]Urząd Komunikacji Elektronicznej[/b] w komentarzu do raportu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas