Reklama
Rozwiń

Zamieszanie o KPI. Netia dyskryminowana?

Publikacja: 17.12.2010 16:26

[link=http://www.uke.gov.pl/_gAllery/36/56/36563/Analiza_KPI_3Q_2010-12-09.pdf]Ostatni raport[/link] na temat wskaźników jakości (KPI) usług hurtowych realizowanych przez [i]Telekomunikację Polską[/i] wywołał spore zamieszanie na rynku.

[i]Niepokojące są najniższe wartości zagregowanych KPI w przypadku największego konkurenta TP na rynku detalicznym – Netii. Przedstawione na wykresach dane mogą sugerować, iż TP gorzej traktuje lub wręcz dyskryminuje, swojego największego klienta (w stosunku do innych klientów). Dyskryminacja w poziomie obsługi dla Netii (najniższy poziom spośród powyższych operatorów) widoczna jest dla miesięcy: grudzień, styczeń, kwiecień, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień[/i] – napisał [b]Urząd Komunikacji Elektronicznej[/b] w komentarzu do raportu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama