Rosną wyniki kanałów z multipleksów DVB-T

Łączne udziały w rynku oglądalności stacji TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 spadły w październiku do 49 proc. Zyskują za to „nowe” stacje nadające na cyfrowych multipleksach – wynika z danych Nielsen Audience Measurement

Publikacja: 04.11.2013 16:08

Najwyższe udziały w rynku ogólnopolskiej oglądalności (dla widowni w wieku powyżej 4 roku życia) wciąż miały w październiku TVN (13,31 proc.), TVP1 (12,37 proc.), Polsat (12,35 proc.) oraz TVP2 (10,97 proc.). W porównaniu z wynikami rok wcześniej wszystkie te stacje odnotowały jednak spadki udziałów w rynku (TVN – o 2,58 pkt proc., Polsat – o 2,22 pkt proc., TVP2 – o 1,54 pkt proc., a TVP1 – o 1,33 pkt proc.). Łączny udział tzw. Wielkiej Czwórki sięgał w październiku 49 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 56,67 proc. – wynika z danych firmy badawczej Nielsen Audience Measurement.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10