Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 10:44 Publikacja: 04.11.2013 16:08
Najwyższe udziały w rynku ogólnopolskiej oglądalności (dla widowni w wieku powyżej 4 roku życia) wciąż miały w październiku TVN (13,31 proc.), TVP1 (12,37 proc.), Polsat (12,35 proc.) oraz TVP2 (10,97 proc.). W porównaniu z wynikami rok wcześniej wszystkie te stacje odnotowały jednak spadki udziałów w rynku (TVN – o 2,58 pkt proc., Polsat – o 2,22 pkt proc., TVP2 – o 1,54 pkt proc., a TVP1 – o 1,33 pkt proc.). Łączny udział tzw. Wielkiej Czwórki sięgał w październiku 49 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 56,67 proc. – wynika z danych firmy badawczej Nielsen Audience Measurement.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas