Reklama

Rosną wyniki kanałów z multipleksów DVB-T

Łączne udziały w rynku oglądalności stacji TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 spadły w październiku do 49 proc. Zyskują za to „nowe” stacje nadające na cyfrowych multipleksach – wynika z danych Nielsen Audience Measurement

Publikacja: 04.11.2013 16:08

Najwyższe udziały w rynku ogólnopolskiej oglądalności (dla widowni w wieku powyżej 4 roku życia) wciąż miały w październiku TVN (13,31 proc.), TVP1 (12,37 proc.), Polsat (12,35 proc.) oraz TVP2 (10,97 proc.). W porównaniu z wynikami rok wcześniej wszystkie te stacje odnotowały jednak spadki udziałów w rynku (TVN – o 2,58 pkt proc., Polsat – o 2,22 pkt proc., TVP2 – o 1,54 pkt proc., a TVP1 – o 1,33 pkt proc.). Łączny udział tzw. Wielkiej Czwórki sięgał w październiku 49 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 56,67 proc. – wynika z danych firmy badawczej Nielsen Audience Measurement.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama