Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2025 15:34 Publikacja: 04.11.2013 16:08
Najwyższe udziały w rynku ogólnopolskiej oglądalności (dla widowni w wieku powyżej 4 roku życia) wciąż miały w październiku TVN (13,31 proc.), TVP1 (12,37 proc.), Polsat (12,35 proc.) oraz TVP2 (10,97 proc.). W porównaniu z wynikami rok wcześniej wszystkie te stacje odnotowały jednak spadki udziałów w rynku (TVN – o 2,58 pkt proc., Polsat – o 2,22 pkt proc., TVP2 – o 1,54 pkt proc., a TVP1 – o 1,33 pkt proc.). Łączny udział tzw. Wielkiej Czwórki sięgał w październiku 49 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 56,67 proc. – wynika z danych firmy badawczej Nielsen Audience Measurement.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas