Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 21:10 Publikacja: 15.09.2009 00:00
Grupa TP to największy z 10 partnerów, którzy dołączyli do firmowanego przez niemiecką firmą Loyalty Partner programu Payback. Startujący jutro program zrzesza, oprócz Grupy TP (Orange i Telekomunikacja Polska), firmy: Allegro, BP, BZ WBK, Fly.pl, Kolporter, Mix Electronics (właściciel sieci marketów Electro World), Grupę Hotelową Orbis oraz sieć hipermarketów Real.
– Założenia są proste. Korzystając z usług firm róznych branż, konsumenci zbierają punkty wymienialne na nagrody – tłumaczy Alxander Rittweger, prezes Loyalty Partner. W programie Payback, który w Niemczech wystartował pod koniec lat 90, uczestniczy 165 firm. Jak szacuje firma, karty Payback są używane w 60 proc. niemieckich gospodarstw domowych. – Liczymy na ok. 3-5 mln klientów w Polsce – szacuje Sylwia Pyśkiewicz, dyrektor Loyalty Partner w Polsce.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas