Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 04:35 Publikacja: 15.09.2009 00:00
Grupa TP to największy z 10 partnerów, którzy dołączyli do firmowanego przez niemiecką firmą Loyalty Partner programu Payback. Startujący jutro program zrzesza, oprócz Grupy TP (Orange i Telekomunikacja Polska), firmy: Allegro, BP, BZ WBK, Fly.pl, Kolporter, Mix Electronics (właściciel sieci marketów Electro World), Grupę Hotelową Orbis oraz sieć hipermarketów Real.
– Założenia są proste. Korzystając z usług firm róznych branż, konsumenci zbierają punkty wymienialne na nagrody – tłumaczy Alxander Rittweger, prezes Loyalty Partner. W programie Payback, który w Niemczech wystartował pod koniec lat 90, uczestniczy 165 firm. Jak szacuje firma, karty Payback są używane w 60 proc. niemieckich gospodarstw domowych. – Liczymy na ok. 3-5 mln klientów w Polsce – szacuje Sylwia Pyśkiewicz, dyrektor Loyalty Partner w Polsce.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas