Payback zastępuje zlikwidowany przez TP program lojalnościowy Profit

Publikacja: 15.09.2009 00:00

Grupa TP to największy z 10 partnerów, którzy dołączyli do firmowanego przez niemiecką firmą Loyalty Partner programu Payback. Startujący jutro program zrzesza, oprócz  Grupy TP (Orange i Telekomunikacja Polska), firmy: Allegro, BP, BZ WBK, Fly.pl, Kolporter, Mix Electronics (właściciel sieci marketów Electro World), Grupę Hotelową Orbis oraz sieć hipermarketów Real.

– Założenia są proste. Korzystając z usług firm róznych branż, konsumenci zbierają punkty wymienialne na nagrody – tłumaczy Alxander Rittweger, prezes Loyalty Partner. W programie Payback, który w Niemczech wystartował pod koniec lat 90, uczestniczy 165 firm. Jak szacuje firma, karty Payback są używane w 60 proc. niemieckich gospodarstw domowych. – Liczymy na ok. 3-5 mln klientów w Polsce – szacuje Sylwia Pyśkiewicz, dyrektor Loyalty Partner w Polsce.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem