Reklama
Rozwiń

Pierwszy rok mobilnego Free: 46 mln euro na minusie, ale 8 proc. rynku

Francuski Iliad, właściciel marki Free, który w ubiegłym roku zaoferował pod nią pod nią usługi taniej sieć komórkowej (benchmark dla polskiego P4) podał dziś wyniki za 2012 rok.

Publikacja: 19.03.2013 08:31

Wraz ze skokowym wzrostem liczby użytkowników komórkowej sieci Free, grupa Iliadu zanotowała skokowy wzrost przychodów: o 48,6 proc. do 3,15 mld euro.

Z powyższej kwoty blisko 844 mln euro przypadło właśnie na nowy mobilny biznes. Komórkowy Free około 14 proc. przychodów odnotował przy tym ze sprzedaży terminali.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń