Reklama
Rozwiń
Reklama

Pierwszy rok mobilnego Free: 46 mln euro na minusie, ale 8 proc. rynku

Francuski Iliad, właściciel marki Free, który w ubiegłym roku zaoferował pod nią pod nią usługi taniej sieć komórkowej (benchmark dla polskiego P4) podał dziś wyniki za 2012 rok.

Publikacja: 19.03.2013 08:31

Wraz ze skokowym wzrostem liczby użytkowników komórkowej sieci Free, grupa Iliadu zanotowała skokowy wzrost przychodów: o 48,6 proc. do 3,15 mld euro.

Z powyższej kwoty blisko 844 mln euro przypadło właśnie na nowy mobilny biznes. Komórkowy Free około 14 proc. przychodów odnotował przy tym ze sprzedaży terminali.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama