Przez smartfony najczęściej kupowane są multimedia i odzież

Publikacja: 17.03.2014 13:58

Już 2/3 użytkowników tabletów i smartfonów w wieku 25-34 lat w USA dokonuje przez nie zakupów wynika z analizy firmy Sociomantic Labs. W kanale mobilnym najczęściej kupowanymi produktami są multimedia oraz odzież.

Według badania przeprowadzonego przez Sociomantic Labs, w USA już 66 proc. osób w wieku od 25 do 34 lat, korzystających ze smartfonów lub tabletów, używa kilku urządzeń do robienia zakupów. Z podobną częstotliwością (63 proc.) kupują za pomocą smartfonów i tabletów osoby w wieku 18 – 24 lata. Najmniej aktywni są natomiast użytkownicy powyżej 65 roku życia, jednak i oni dostrzegają zalety mobilnych technologii.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić