Przez smartfony najczęściej kupowane są multimedia i odzież

Publikacja: 17.03.2014 13:58

Już 2/3 użytkowników tabletów i smartfonów w wieku 25-34 lat w USA dokonuje przez nie zakupów wynika z analizy firmy Sociomantic Labs. W kanale mobilnym najczęściej kupowanymi produktami są multimedia oraz odzież.

Według badania przeprowadzonego przez Sociomantic Labs, w USA już 66 proc. osób w wieku od 25 do 34 lat, korzystających ze smartfonów lub tabletów, używa kilku urządzeń do robienia zakupów. Z podobną częstotliwością (63 proc.) kupują za pomocą smartfonów i tabletów osoby w wieku 18 – 24 lata. Najmniej aktywni są natomiast użytkownicy powyżej 65 roku życia, jednak i oni dostrzegają zalety mobilnych technologii.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń