Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 18:04 Publikacja: 25.02.2013 07:00
Foto: ROL
rpkom.pl: – Zamknęliście drugi rok działania, jako samodzielna spółka. Jakie cele stawia przed wami grupa?
Jakub Kłoczewiak, prezes zarządu Orange Customer Service: – Formalnie OCS powstał, jako następca prawny spółki Virgo, zasilony pracownikami, którzy w PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej zajmowali się obsługą klientów. Celem tej operacji było i jest podniesienie jakości oraz efektywności pracy z klientami. Nie świadczymy usług na zewnątrz. Tym zajmuje się inna spółka z grupy Contact Center.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas