W customer care przydaje się synoptyk

– Chcemy, aby w ciągu 5 lat ponad 90 proc. interakcji z klientami Orange załatwianych było za pośrednictwem kanałów automatycznych – mówi w rozmowie z rpkom.pl Jakub Kłoczewiak, szef obsługi klienta w grupie Telekomunikacji Polskiej. Obniżka kosztów obsługi klienta i maksymalizacja efektywności, to priorytety grupy, ale najtańsze kanały komunikacyjne nie zawsze okazują się optymalne.

Publikacja: 25.02.2013 07:00

W customer care przydaje się synoptyk

Foto: ROL

rpkom.pl: – Zamknęliście drugi rok działania, jako samodzielna spółka. Jakie cele stawia przed wami grupa?

Jakub Kłoczewiak, prezes zarządu Orange Customer Service: – Formalnie OCS powstał, jako następca prawny spółki Virgo, zasilony pracownikami, którzy w PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej zajmowali się obsługą klientów. Celem tej operacji było i jest podniesienie jakości oraz efektywności pracy z klientami. Nie świadczymy usług na zewnątrz. Tym zajmuje się inna spółka z grupy Contact Center.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń