Reklama

W customer care przydaje się synoptyk

– Chcemy, aby w ciągu 5 lat ponad 90 proc. interakcji z klientami Orange załatwianych było za pośrednictwem kanałów automatycznych – mówi w rozmowie z rpkom.pl Jakub Kłoczewiak, szef obsługi klienta w grupie Telekomunikacji Polskiej. Obniżka kosztów obsługi klienta i maksymalizacja efektywności, to priorytety grupy, ale najtańsze kanały komunikacyjne nie zawsze okazują się optymalne.

Publikacja: 25.02.2013 07:00

W customer care przydaje się synoptyk

Foto: ROL

rpkom.pl: – Zamknęliście drugi rok działania, jako samodzielna spółka. Jakie cele stawia przed wami grupa?

Jakub Kłoczewiak, prezes zarządu Orange Customer Service: – Formalnie OCS powstał, jako następca prawny spółki Virgo, zasilony pracownikami, którzy w PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej zajmowali się obsługą klientów. Celem tej operacji było i jest podniesienie jakości oraz efektywności pracy z klientami. Nie świadczymy usług na zewnątrz. Tym zajmuje się inna spółka z grupy Contact Center.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama