W customer care przydaje się synoptyk

– Chcemy, aby w ciągu 5 lat ponad 90 proc. interakcji z klientami Orange załatwianych było za pośrednictwem kanałów automatycznych – mówi w rozmowie z rpkom.pl Jakub Kłoczewiak, szef obsługi klienta w grupie Telekomunikacji Polskiej. Obniżka kosztów obsługi klienta i maksymalizacja efektywności, to priorytety grupy, ale najtańsze kanały komunikacyjne nie zawsze okazują się optymalne.

Publikacja: 25.02.2013 07:00

W customer care przydaje się synoptyk

Foto: ROL

rpkom.pl: – Zamknęliście drugi rok działania, jako samodzielna spółka. Jakie cele stawia przed wami grupa?

Jakub Kłoczewiak, prezes zarządu Orange Customer Service: – Formalnie OCS powstał, jako następca prawny spółki Virgo, zasilony pracownikami, którzy w PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej zajmowali się obsługą klientów. Celem tej operacji było i jest podniesienie jakości oraz efektywności pracy z klientami. Nie świadczymy usług na zewnątrz. Tym zajmuje się inna spółka z grupy Contact Center.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama