Reklama
Rozwiń
Reklama

Nadawcy ostrożni wobec pomysłu na naziemną tv w HD

Wniosek o zagospodarowanie częstotliwości tzw. multipleksu piątego, by móc nadawać w ramach naziemnej telewizji kanały w HD, złożył w UKE Emitel.

Publikacja: 07.12.2015 08:00

Wielu nadawców mających już kanały w ofercie naziemnej telewizji przy okazji debaty na temat kształtu nowego mutipleksu ósmego (ruszy w połowie przyszłego roku) postulowało, że lepiej jest w oparciu o nowe częstotliwości poprawić jakość już istniejących naziemnych stacji do HD (wysoka rozdzielczość) , niż na rozdrobnionym rynku telewizyjnym uruchamiać nowe stacje. – Zgodnie z wcześniej podawanymi argumentami uważamy, że dla dobra widzów i rynku naziemna telewizja powinna rozwijać się jakościowo i technologicznie, ale ciężko na tak wczesnym etapie odnieść się do pomysłu Emitela – mówi Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama