Reklama

Horizon jeszcze dojrzewa technicznie

Publikacja: 20.03.2013 16:16

Wprowadzony w ubiegłym roku m.in. na holenderski rynek nowatorski dekoder UPC pod nazwą Horizon wciąz sprawia problemy konsumentom – informuje serwis Telecompaper.

Opublikował on  wynik badania satysfakcji użytkowników Horizona, przeprowadzonego przez holenderską organizację konsumencką Consumentenbond. Z badania wynika, że 75 proc. użytkowników dekodera narzeka na problemy z powolnie działającym menu, 61 proc. na  nieintuicyjny interfejs użytkownika, a 59 proc. na incydentalne zawieszanie urządzenia. W panelu badawczym brała udział ponad 500-osobowa grupa użytkowników Horizona.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama