Horizon jeszcze dojrzewa technicznie

Publikacja: 20.03.2013 16:16

Wprowadzony w ubiegłym roku m.in. na holenderski rynek nowatorski dekoder UPC pod nazwą Horizon wciąz sprawia problemy konsumentom – informuje serwis Telecompaper.

Opublikował on  wynik badania satysfakcji użytkowników Horizona, przeprowadzonego przez holenderską organizację konsumencką Consumentenbond. Z badania wynika, że 75 proc. użytkowników dekodera narzeka na problemy z powolnie działającym menu, 61 proc. na  nieintuicyjny interfejs użytkownika, a 59 proc. na incydentalne zawieszanie urządzenia. W panelu badawczym brała udział ponad 500-osobowa grupa użytkowników Horizona.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić