Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 11:08 Publikacja: 20.03.2013 16:16
Wprowadzony w ubiegłym roku m.in. na holenderski rynek nowatorski dekoder UPC pod nazwą Horizon wciąz sprawia problemy konsumentom – informuje serwis Telecompaper.
Opublikował on wynik badania satysfakcji użytkowników Horizona, przeprowadzonego przez holenderską organizację konsumencką Consumentenbond. Z badania wynika, że 75 proc. użytkowników dekodera narzeka na problemy z powolnie działającym menu, 61 proc. na nieintuicyjny interfejs użytkownika, a 59 proc. na incydentalne zawieszanie urządzenia. W panelu badawczym brała udział ponad 500-osobowa grupa użytkowników Horizona.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas