Aktualizacja: 24.05.2025 17:54 Publikacja: 20.03.2013 16:16
Wprowadzony w ubiegłym roku m.in. na holenderski rynek nowatorski dekoder UPC pod nazwą Horizon wciąz sprawia problemy konsumentom – informuje serwis Telecompaper.
Opublikował on wynik badania satysfakcji użytkowników Horizona, przeprowadzonego przez holenderską organizację konsumencką Consumentenbond. Z badania wynika, że 75 proc. użytkowników dekodera narzeka na problemy z powolnie działającym menu, 61 proc. na nieintuicyjny interfejs użytkownika, a 59 proc. na incydentalne zawieszanie urządzenia. W panelu badawczym brała udział ponad 500-osobowa grupa użytkowników Horizona.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas