Horizon jeszcze dojrzewa technicznie

Publikacja: 20.03.2013 16:16

Wprowadzony w ubiegłym roku m.in. na holenderski rynek nowatorski dekoder UPC pod nazwą Horizon wciąz sprawia problemy konsumentom – informuje serwis Telecompaper.

Opublikował on  wynik badania satysfakcji użytkowników Horizona, przeprowadzonego przez holenderską organizację konsumencką Consumentenbond. Z badania wynika, że 75 proc. użytkowników dekodera narzeka na problemy z powolnie działającym menu, 61 proc. na  nieintuicyjny interfejs użytkownika, a 59 proc. na incydentalne zawieszanie urządzenia. W panelu badawczym brała udział ponad 500-osobowa grupa użytkowników Horizona.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem