AXN Spin w portfolio Atmediów

Obecny na polskim rynku od roku młodzieżowy kanał jest obsługiwany reklamowo przez Atmedia

Publikacja: 09.01.2013 15:28

AXN Spin w portfolio Atmediów

Foto: ROL

Stacja należąca do Sony Pictures Television Networks to czwarty kanał tej firmy w Atmediach. ma własnego brokera reklamowego, bo od stycznia tego roku, w rok po starcie w Polsce, wszedł do monitoringu Nielsen Audience Measurement. – AXN Spin adresowany jest głównie do widzów pomiędzy 13 a 25 rokiem życia. Ramówka stacji zawiera najnowsze zagraniczne seriale, muzykę,  programy reality i seriale anime – podają Atmedia.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń