Reklama

AXN Spin w portfolio Atmediów

Obecny na polskim rynku od roku młodzieżowy kanał jest obsługiwany reklamowo przez Atmedia

Publikacja: 09.01.2013 15:28

AXN Spin w portfolio Atmediów

Foto: ROL

Stacja należąca do Sony Pictures Television Networks to czwarty kanał tej firmy w Atmediach. ma własnego brokera reklamowego, bo od stycznia tego roku, w rok po starcie w Polsce, wszedł do monitoringu Nielsen Audience Measurement. – AXN Spin adresowany jest głównie do widzów pomiędzy 13 a 25 rokiem życia. Ramówka stacji zawiera najnowsze zagraniczne seriale, muzykę,  programy reality i seriale anime – podają Atmedia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama