Reklama
Rozwiń
Reklama

AXN Spin w portfolio Atmediów

Obecny na polskim rynku od roku młodzieżowy kanał jest obsługiwany reklamowo przez Atmedia

Publikacja: 09.01.2013 15:28

AXN Spin w portfolio Atmediów

Foto: ROL

Stacja należąca do Sony Pictures Television Networks to czwarty kanał tej firmy w Atmediach. ma własnego brokera reklamowego, bo od stycznia tego roku, w rok po starcie w Polsce, wszedł do monitoringu Nielsen Audience Measurement. – AXN Spin adresowany jest głównie do widzów pomiędzy 13 a 25 rokiem życia. Ramówka stacji zawiera najnowsze zagraniczne seriale, muzykę,  programy reality i seriale anime – podają Atmedia.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama