Reklama
Rozwiń
Reklama

MON wybrał serwisanta central telefonicznych

Publikacja: 21.11.2013 14:07

Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi (jednostka organizacyjna podległa Ministerstwu Obrony Narodowej) w drodze procedury negocjacyjnej (z uprzednim ogłoszeniem) zleciło poznańskiej spółce DGT świadczenie w 2014 r. usług serwisu pogwarancyjnego urządzeń telekomunikacyjnych tej firmy, m.in. central telefonicznych, pracujących w resortowej sieci telekomunikacyjnej MON.

Do zadań DGT należał będzie serwis i bieżąca naprawa urządzeń, w tym usuwanie awarii i usterek technicznych sprzętu i oprogramowania. Firma zobowiązana jest też do wprowadzania niezbędnych aktualizacji oprogramowania poprawiających m.in. jego funkcjonowanie. Wartość umowy ustalono na 9,61 mln zł brutto.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama