Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 04:41 Publikacja: 21.11.2013 14:07
Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi (jednostka organizacyjna podległa Ministerstwu Obrony Narodowej) w drodze procedury negocjacyjnej (z uprzednim ogłoszeniem) zleciło poznańskiej spółce DGT świadczenie w 2014 r. usług serwisu pogwarancyjnego urządzeń telekomunikacyjnych tej firmy, m.in. central telefonicznych, pracujących w resortowej sieci telekomunikacyjnej MON.
Do zadań DGT należał będzie serwis i bieżąca naprawa urządzeń, w tym usuwanie awarii i usterek technicznych sprzętu i oprogramowania. Firma zobowiązana jest też do wprowadzania niezbędnych aktualizacji oprogramowania poprawiających m.in. jego funkcjonowanie. Wartość umowy ustalono na 9,61 mln zł brutto.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas