Reklama
Rozwiń
Reklama

MON wybrał serwisanta central telefonicznych

Publikacja: 21.11.2013 14:07

Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi (jednostka organizacyjna podległa Ministerstwu Obrony Narodowej) w drodze procedury negocjacyjnej (z uprzednim ogłoszeniem) zleciło poznańskiej spółce DGT świadczenie w 2014 r. usług serwisu pogwarancyjnego urządzeń telekomunikacyjnych tej firmy, m.in. central telefonicznych, pracujących w resortowej sieci telekomunikacyjnej MON.

Do zadań DGT należał będzie serwis i bieżąca naprawa urządzeń, w tym usuwanie awarii i usterek technicznych sprzętu i oprogramowania. Firma zobowiązana jest też do wprowadzania niezbędnych aktualizacji oprogramowania poprawiających m.in. jego funkcjonowanie. Wartość umowy ustalono na 9,61 mln zł brutto.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama