Reklama

Europa traci na znaczeniu

Rynek telekomunikacyjny zmienia się tak szybko, że dawni potentaci mogą w ciągu kilku lat zmienić się w outsajderów – mówi Valter d’Avino, szef regionu Zachodniej i Centralnej Europy w Ericssonie. Jego firma stawia na wybrane dziedziny, jak mobilna transmisja danych dzisiaj, a oprogramowanie i integracja w przyszłości. Dzięki kontraktowi z Netią odpracowała trudną lekcję managed services i wierzy, że ten rynek będzie się rozwijał

Publikacja: 24.09.2013 09:00

Europa traci na znaczeniu

Foto: ROL

rpkom.pl: – Telekomunikacyjny rynek przeżywał w ostatnich latach trudny okres. Czy z punktu widzenia Ericssona ten czas już za branżą?

Valter d’Avino, szef regionu Zachodniej i Centralnej Europy w Ericssonie: – To jedno z pytań-wyzwań. Jest bowiem trudno spekulować, jaka będzie przyszłość. Oczywiście, obserwujemy w Europie oznaki ożywienia. Są spowodowane wybuchem popytu na technologie 4G. Jeśli spojrzeć na inne rynki, poza Polską, sieci LTE zostały uruchomione głównie w Stanach Zjednoczonych i w Azji: w Japonii i w Korei Południowej. Teraz kolej na Europę.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama