Telewizja Osobista na dopalaczu HBO

Jutro Netia wprowadza do sprzedaży nowe usług TV oparte na urządzeniu domowym zwanym Netia Player oraz dostępie do serwisu VoD HBO. Dzięki temu operator liczy na nowy strumień przychodów nie tylko od klientów poza zasięgiem swojej sieci IPTV, a w przyszłości może również od abonentów innych operatorów.

Publikacja: 08.11.2011 14:27

Telewizja Osobista na dopalaczu HBO

Foto: ROL

Jutro ruszy kampania towarzysząca promocji „Internet z HBO GO”, wraz z którą Netia wprowadza na rynek nową usługę telewizyjną. Alternatywny operator telekomunikacyjny proponuje teraz swoim klientom nową usługę pod nazwą Telewizja Osobista (tak będzie komunikowana w działaniach promocyjnych).

W maksymalnie dostępnej wersji składa się na nią zestaw domowy: router plus STB pod nazwą Netia Player wyposażony m.in. w tuner naziemnej telewizji cyfrowej, funkcjonalność sieciowe pamięci masowej, odtwarzacza multimediów. Usługi, to dostęp do standardowych pakietów telewizyjnych IPTV, kilka widgetów do popularnych serwisów społecznościowych i informacyjnych (m.in. Facebooka, YouTube’a, Plotka.pl, Gazety.pl). Rolę serwisu VoD odgrywają aplikacje klienckie do płatnych serwisów internetowych, takich jak Kinoplex.pl (Agora), czy Ipla.pl (Polsat) oraz – nowość na polskim rynku – do HBO GO – serwisu VoD globalnego nadawcy.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej