Aktualizacja: 09.05.2025 16:13 Publikacja: 08.11.2011 14:27
Foto: ROL
Jutro ruszy kampania towarzysząca promocji „Internet z HBO GO”, wraz z którą Netia wprowadza na rynek nową usługę telewizyjną. Alternatywny operator telekomunikacyjny proponuje teraz swoim klientom nową usługę pod nazwą Telewizja Osobista (tak będzie komunikowana w działaniach promocyjnych).
W maksymalnie dostępnej wersji składa się na nią zestaw domowy: router plus STB pod nazwą Netia Player wyposażony m.in. w tuner naziemnej telewizji cyfrowej, funkcjonalność sieciowe pamięci masowej, odtwarzacza multimediów. Usługi, to dostęp do standardowych pakietów telewizyjnych IPTV, kilka widgetów do popularnych serwisów społecznościowych i informacyjnych (m.in. Facebooka, YouTube’a, Plotka.pl, Gazety.pl). Rolę serwisu VoD odgrywają aplikacje klienckie do płatnych serwisów internetowych, takich jak Kinoplex.pl (Agora), czy Ipla.pl (Polsat) oraz – nowość na polskim rynku – do HBO GO – serwisu VoD globalnego nadawcy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas