Reklama

UPC: W Polsce jeszcze za wcześnie na ofertę 250 Mbit/s

Publikacja: 11.10.2012 16:07

UPC Polska nie zamierza na razie udostępniać w swej ofercie internetowej łączy o przepływności 250 Mbit/s, choć prowadzone przez firmę testy tych prędkości wypadły pozytywnie.

– Uznaliśmy, że na tym etapie rozwoju rynku w Polsce, nie ma jeszcze takiej potrzeby – mówi Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w UPC Polska.   Ujawnił on także, że w mniejszych miejscowościach niektórzy z klientów UPC decydują się na przejście do lokalnych operatorów oferujących tanie usług internetowe o niskich przepływnościach.  – Niektórzy z klientów uznają, że wystarcza im łącze 2 Mbit/s.  To jeden ze skutków kryzysu gospodarczego, który dotyka też Polskę – mówi Jarosław Pijanowski. Dodał jednak, że w wielkich aglomeracjach, gdzie działa UPC, operator takich zachowań klientów jeszcze nie dostrzega.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama