Aktualizacja: 11.05.2025 13:02 Publikacja: 11.10.2012 16:07
UPC Polska nie zamierza na razie udostępniać w swej ofercie internetowej łączy o przepływności 250 Mbit/s, choć prowadzone przez firmę testy tych prędkości wypadły pozytywnie.
– Uznaliśmy, że na tym etapie rozwoju rynku w Polsce, nie ma jeszcze takiej potrzeby – mówi Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w UPC Polska. Ujawnił on także, że w mniejszych miejscowościach niektórzy z klientów UPC decydują się na przejście do lokalnych operatorów oferujących tanie usług internetowe o niskich przepływnościach. – Niektórzy z klientów uznają, że wystarcza im łącze 2 Mbit/s. To jeden ze skutków kryzysu gospodarczego, który dotyka też Polskę – mówi Jarosław Pijanowski. Dodał jednak, że w wielkich aglomeracjach, gdzie działa UPC, operator takich zachowań klientów jeszcze nie dostrzega.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas