UPC: W Polsce jeszcze za wcześnie na ofertę 250 Mbit/s

Publikacja: 11.10.2012 16:07

UPC Polska nie zamierza na razie udostępniać w swej ofercie internetowej łączy o przepływności 250 Mbit/s, choć prowadzone przez firmę testy tych prędkości wypadły pozytywnie.

– Uznaliśmy, że na tym etapie rozwoju rynku w Polsce, nie ma jeszcze takiej potrzeby – mówi Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w UPC Polska.   Ujawnił on także, że w mniejszych miejscowościach niektórzy z klientów UPC decydują się na przejście do lokalnych operatorów oferujących tanie usług internetowe o niskich przepływnościach.  – Niektórzy z klientów uznają, że wystarcza im łącze 2 Mbit/s.  To jeden ze skutków kryzysu gospodarczego, który dotyka też Polskę – mówi Jarosław Pijanowski. Dodał jednak, że w wielkich aglomeracjach, gdzie działa UPC, operator takich zachowań klientów jeszcze nie dostrzega.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić