Polkomtel ukarany przez UOKiK za Simplusa i 36,6

Publikacja: 12.02.2013 11:28

Zdaniem prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów kampanie reklamowe pre-paidowych marek operatora sieci Plus z 2009 roku wprowadzały klientów w błąd.

W związku z takim orzeczeniem Urząd nałożył na Polkomtel karę w wysokości 4,5 mln zł. Kampanie pojawiały się w mediach od 2009 roku, a urzędnicy rozpoczęli badanie i postępowanie w tej sprawie w 2010 roku.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką