Polkomtel ukarany przez UOKiK za Simplusa i 36,6

Publikacja: 12.02.2013 11:28

Zdaniem prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów kampanie reklamowe pre-paidowych marek operatora sieci Plus z 2009 roku wprowadzały klientów w błąd.

W związku z takim orzeczeniem Urząd nałożył na Polkomtel karę w wysokości 4,5 mln zł. Kampanie pojawiały się w mediach od 2009 roku, a urzędnicy rozpoczęli badanie i postępowanie w tej sprawie w 2010 roku.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX