Aktualizacja: 09.05.2025 15:43 Publikacja: 05.07.2012 07:00
W I półroczu najchętniej oglądana stacją nadawaną naziemnie w technologii cyfrowej był Polsat – wynika z zdanych Nielsen Audience Measurement. Jego udział w czasie oglądania cyfrowej TV naziemnej w Polsce wynosił 18,28 proc. (patrz: wykres). Stacja z telewizyjnej grupy Zygmunta Solorza-Żaka była jedną z kilku, która w zestawieniu dla kanałów nadawanych naziemnie cyfrowo plasowała się wyżej niż w analogicznym rankingu kanałów nadawanych analogowo (czyli odbieralnych bezpłatnie przez zwykłą dachową lub pokojową antenę). W tym drugim rankingu Polsat plasował się w I półroczu na drugim miejscu (za TVP1).
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas