Aktualizacja: 19.05.2025 14:25 Publikacja: 08.09.2009 00:00
Zdaniem operatora aktualna instrukcja kosztowa powoduje, że koszty usług hurtowych na rzecz operatorów alternatywnych musieliby ponosić jej abonenci. Wczoraj w serwisie UKE ukazał się raport Ernst & Young z audytu raportu regulacyjnego TP i kalkulacji kosztów usług operatora na 2010 r. Audytor zakwestionował metodologię alokacji kosztów, jaką zaprezentowała TP. W efekcie większość usług hurtowych winna być – zdaniem audytora – tańsza.
TP tymczasem utrzymuje, że wzorem poprzednich raportów„alokowała koszty stałe i wspólne do usług hurtowych i detalicznych w proporcji odzwierciedlającej liczbę i specyfikę ich świadczenia”. Zdaniem operatora bieżąca instrukcja kosztowa powoduje, że operator uwzględnia w kosztach detalicznych tylko podłączenie linii abonenckiej, ale już nie jej utrzymanie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas