Long Play, czyli ryczałt w abonamencie

Publikacja: 15.03.2010 00:00

Po ofercie pre-paid i dla biznesu, w której za ryczałtową opłatę klient Play może za darmo łączyć się z wszystkimi użytkownikami wewnątrz sieci (ponad 3 mln kart SIM) przyszła pora na podobnie skonstruowaną ofertę abonamentową. Od jutra w serwisie internetowym Playa pojawi się nowa oferta tego typu dla klientów kontraktowych: Long Play, która zastępuje wcześniej sprzedawane pakiety.

– Będziemy stopniowo wycofywać dotychczasowe oferty z kanałów dystrybucji – powiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4. Według niego ryczałtowe pakiety, to kierunek i przyszłość rynku. Inni operatorzy na razie nie podążają tą drogą. Zapewne dlatego, że mają około 5-krotnie więcej użytkowników, a część z nich korzysta z popularnych ofert promujących bardzo tanie połączenia w ramach jednej sieci z kilkoma osobami. Niedawno Klaus Hartmann, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) nie wykluczył, że operator wprowadzi ofertę ryczałtową, jeśli taki będzie trend w Polsce.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń