Aktualizacja: 25.05.2025 07:46 Publikacja: 15.03.2010 00:00
Po ofercie pre-paid i dla biznesu, w której za ryczałtową opłatę klient Play może za darmo łączyć się z wszystkimi użytkownikami wewnątrz sieci (ponad 3 mln kart SIM) przyszła pora na podobnie skonstruowaną ofertę abonamentową. Od jutra w serwisie internetowym Playa pojawi się nowa oferta tego typu dla klientów kontraktowych: Long Play, która zastępuje wcześniej sprzedawane pakiety.
– Będziemy stopniowo wycofywać dotychczasowe oferty z kanałów dystrybucji – powiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4. Według niego ryczałtowe pakiety, to kierunek i przyszłość rynku. Inni operatorzy na razie nie podążają tą drogą. Zapewne dlatego, że mają około 5-krotnie więcej użytkowników, a część z nich korzysta z popularnych ofert promujących bardzo tanie połączenia w ramach jednej sieci z kilkoma osobami. Niedawno Klaus Hartmann, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) nie wykluczył, że operator wprowadzi ofertę ryczałtową, jeśli taki będzie trend w Polsce.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas