Vectra uruchomiła w swojej sieci usługę, opartą na rozwiązaniach Datery, która umożliwia wykonanie telefonu za pośrednictwem technologii Flash, aplikacji webowej oraz internetowego interfejsu. Abonent Vectry może od dzisiaj wykonać za darmo połączenie na numery w sieci operatora, korzystając z dedykowanego serwisu telefonicznego na jego firmowej witrynie.

– Dzisiaj ta funkcja ma charakter głównie promocyjno-marketingowy. Wierzymy, że może przynieść korzyści, ale mamy świadomość, że dzisiaj jest dosyć nowatorska, a reakcja użytkowników jeszcze nie znana – mówi Albert Kuźmicz, doradca zarządu Vectry.

Według niego usługa może być dodatkową zachętą dla klientów biznesowych do skorzystania z usług Vectry. Za pomocą FlashCalla zaimportowanego do własnego serwisu internetowego mogą zaoferować swoim klientom darmowe połączenia telefoniczne na własne numery w sieci Vectry.

FlashCall działa obecnie w sieci Vectry na zasadach testu.