Najpierw fotel dyrektora ds. marketingu w Samsung Electronics Polska opuścił Jacek Balicki (niegdyś Hensler) dla analogicznego stanowiska w satelitarnej platformie NC+, a teraz mamy do czynienia z sytuacją odwrotną.

W połowie maja do zespołu Samsung Electronics Polska dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko „Head of Marketing” – podała dziś ta spółka.

Anna Putts przez ostatnich 7 lat była związana właśnie z platformą satelitarną nc+, gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce. Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Putts będzie raportować bezpośrednio do prezesa firmy,  Hadriana Baumanna. Będzie odpowiadała za komunikację i pozycjonowanie marki Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności brandu.