Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci płatnej tv w USA rezygnują, bo jest za droga

Tak wynika z najnowszego badania „The Home Technology Monitor” przeprowadzonego przez GfK Media

Publikacja: 03.07.2012 07:00

Ponad 70 proc. osób, które zdecydowały się na odłączenie w domu płatnej telewizji w USA podało, że powodem takiej decyzji wcale nie były konkurencyjne internetowe serwisy z wideo, ale … oszczędzanie. – Odkryliśmy, że 17,8 proc. gospodarstw domowych korzysta wyłącznie z bezpłatnej telewizji, w porównaniu z 14-15 proc., które deklarowały to pięć lat temu. W przeliczeniu na gospodarstwa oznacza to 21 mln domów oglądających tylko bezpłatną telewizję – komentuje Dave Tice, badacz mediów w GfK Media na swoim służbowym blogu. Wyższe odsetki takich gospodarstw są wśród najbiedniejszych gospodarstw oraz tych, w których mieszkają wyłącznie bardzo młodzi ludzie, ale wszędzie rosną.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama