Reklama

Klienci płatnej tv w USA rezygnują, bo jest za droga

Tak wynika z najnowszego badania „The Home Technology Monitor” przeprowadzonego przez GfK Media

Publikacja: 03.07.2012 07:00

Ponad 70 proc. osób, które zdecydowały się na odłączenie w domu płatnej telewizji w USA podało, że powodem takiej decyzji wcale nie były konkurencyjne internetowe serwisy z wideo, ale … oszczędzanie. – Odkryliśmy, że 17,8 proc. gospodarstw domowych korzysta wyłącznie z bezpłatnej telewizji, w porównaniu z 14-15 proc., które deklarowały to pięć lat temu. W przeliczeniu na gospodarstwa oznacza to 21 mln domów oglądających tylko bezpłatną telewizję – komentuje Dave Tice, badacz mediów w GfK Media na swoim służbowym blogu. Wyższe odsetki takich gospodarstw są wśród najbiedniejszych gospodarstw oraz tych, w których mieszkają wyłącznie bardzo młodzi ludzie, ale wszędzie rosną.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama