Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci płatnej tv w USA rezygnują, bo jest za droga

Tak wynika z najnowszego badania „The Home Technology Monitor” przeprowadzonego przez GfK Media

Publikacja: 03.07.2012 07:00

Ponad 70 proc. osób, które zdecydowały się na odłączenie w domu płatnej telewizji w USA podało, że powodem takiej decyzji wcale nie były konkurencyjne internetowe serwisy z wideo, ale … oszczędzanie. – Odkryliśmy, że 17,8 proc. gospodarstw domowych korzysta wyłącznie z bezpłatnej telewizji, w porównaniu z 14-15 proc., które deklarowały to pięć lat temu. W przeliczeniu na gospodarstwa oznacza to 21 mln domów oglądających tylko bezpłatną telewizję – komentuje Dave Tice, badacz mediów w GfK Media na swoim służbowym blogu. Wyższe odsetki takich gospodarstw są wśród najbiedniejszych gospodarstw oraz tych, w których mieszkają wyłącznie bardzo młodzi ludzie, ale wszędzie rosną.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama