Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 04:39 Publikacja: 03.07.2012 07:00
Ponad 70 proc. osób, które zdecydowały się na odłączenie w domu płatnej telewizji w USA podało, że powodem takiej decyzji wcale nie były konkurencyjne internetowe serwisy z wideo, ale … oszczędzanie. – Odkryliśmy, że 17,8 proc. gospodarstw domowych korzysta wyłącznie z bezpłatnej telewizji, w porównaniu z 14-15 proc., które deklarowały to pięć lat temu. W przeliczeniu na gospodarstwa oznacza to 21 mln domów oglądających tylko bezpłatną telewizję – komentuje Dave Tice, badacz mediów w GfK Media na swoim służbowym blogu. Wyższe odsetki takich gospodarstw są wśród najbiedniejszych gospodarstw oraz tych, w których mieszkają wyłącznie bardzo młodzi ludzie, ale wszędzie rosną.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas