Aktualizacja: 14.05.2025 01:45 Publikacja: 22.09.2011 10:09
Globalny rynek wewnętrznych modułów komunikacyjnych M2M stracił w ubiegłym roku na wartości o 16 proc. – wynika z badań firmy ABI Research. Producenci sprzedali urządzenia o wartości 841 mln dolarów wobec 996 mln dolarów w 2009 r. Wolumen sprzedaży wzrósł wprawdzie do 34 mln sztuk, ale silnej konkurencji cenowej pomiędzy producentami nie zrekompensował w dostatecznym stopniu wzrost sprzedaży. Nie był on tak wysoki, jak się spodziewali.
Według analiz ABI Research nie przybywa w dostatecznym tempie rozwiązań i aplikacji, które stymulowałyby rynek modułów M2M. Dodatkowo trwa – w różnym tempie w różnych krajach – migracja do sieci LTE, która utrudnia zestandaryzowanie wielozakresowych i wielotechnologicznych modułów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas