Aktualizacja: 09.05.2025 10:47 Publikacja: 17.12.2013 16:56
Problemy z obsługą programów biurowych, brak możliwości podłączenia klawiatury i myszki czy tworzenia skomplikowanych dokumentów – to jedne z najczęściej wskazywanych wad tabletów w badaniu przeprowadzonym na zlecenie polskiego oddziału Microsoft.
Badanie „Rynek tabletów w Polsce” przeprowadzone na zlecenie polskiego oddziału Microsoft w październiku 2013 r. potwierdza tezę, że obecnie tablety są najczęściej wykorzystywane do konsumpcji treści. Posiadacze tabletów głównie korzystają na nich z poczty elektronicznej (72 proc.), szukają informacji w wyszukiwarkach (64 proc.), korzystają z serwisów informacyjnych (60 proc.) czy przeglądają swoje zdjęcia (45 proc.). Praktycznie nie zdarza się, aby tablet był dla nich jedynym narzędziem pracy, nawet w kombinacji ze smartfonem. Najczęściej jest to urządzenie wykorzystywane równolegle z komputerem stacjonarnym, laptopem i smartfonem (16 proc.) lub laptopem i smartfonem (6 proc.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas