Tablety lubiane, ale niekoniecznie w pracy

Publikacja: 17.12.2013 16:56

Problemy z obsługą programów biurowych, brak możliwości podłączenia klawiatury i myszki czy tworzenia skomplikowanych dokumentów – to jedne z najczęściej wskazywanych wad tabletów w badaniu przeprowadzonym na zlecenie polskiego oddziału Microsoft.

Badanie „Rynek tabletów w Polsce” przeprowadzone na zlecenie polskiego oddziału Microsoft w październiku 2013 r. potwierdza tezę, że obecnie tablety są najczęściej wykorzystywane do konsumpcji treści. Posiadacze tabletów głównie korzystają na nich z poczty elektronicznej (72 proc.), szukają informacji w wyszukiwarkach (64 proc.), korzystają z serwisów informacyjnych (60 proc.) czy przeglądają swoje zdjęcia (45 proc.). Praktycznie nie zdarza się, aby tablet był dla nich jedynym narzędziem pracy, nawet w kombinacji ze smartfonem. Najczęściej jest to urządzenie wykorzystywane równolegle z komputerem stacjonarnym, laptopem i smartfonem (16 proc.) lub laptopem i smartfonem (6 proc.).

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay