Reklama
Rozwiń

Wideo w sieci cenione przez reklamodawców w Polsce

Publikacja: 29.07.2013 17:21

Polscy rekalmodawcy lubią wykorzystywać potenacjał reklam wideo w sieci – wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Największy udział emisji kampanii wykorzystujących formaty wideo odnotowano w drugim półroczu 2012 roku na Ukrainie, w Polsce oraz w Czechach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank