Amerykański operator sieci WiMAX zaraportował 688 tys. abonentów usług telekomunikacyjnych na koniec poprzedniego roku. Z tej liczby 46 tys. klientów obsługują jego hurtowi partnerzy: sieci kablowe Comcast i Time Warner Cable oraz operator komórkowy Sprint. Wszystkich abonentów pozyskały w ostatnim kwartale ubiegłego roku. W tym samym czasie Clearwire sam zdobył 21 tys. klientów. Warto zaznaczyć, że z tymi partnerami Clearwire jest powiązany kapitałowo. Spółka nie podaje informacji, czy zamierza prowadzić sprzedaż również poprzez innych operatorów.

ARPU ze sprzedaży detalicznej utrzymuje się w Clearwire na poziomie niecałych 40 dolarów miesięcznie. W ubiegłym roku spółka miała 274,5 mln dolarów przychodu ze sprzedaży. Niedawno informowała o pozyskaniu kolejnego 1,5 mld dolarów finansowania na rozwój sieci WiMAX. Grupa kapitałowa Clearwire dysponuje również częstotliwościami 3,6-3,8 GHz w Polsce.