Od października br. działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile Polska oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez departament zarządzania marką, a jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski poinformowała dziś komórkowa sieć.

Jednocześnie z telekomu odchodzi Maria Katarzyna Grzywaczewska, która kierowała departamentem komunikacji rynkowej przez ostatnie 3 lata.

Krzysztof Jankowski zdobywał doświadczenie na tak konkurencyjnych rynkach, jak FMCG i elektroniki użytkowej. Pracował m.in. dla marek Kenwood, Kraft Foods czy Reckitt Benckiser. Będzie raportował bezpośrednio do Frederica Perrona, członka zarządu odpowiedzialnego za rynek B2C.

Ostatnio przez 10 lat mieszkał w Wielkiej Brytanii, gdzie był globalnym dyrektorem ds. marketingu grupy Kenwood. Odpowiadał m.in., za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji w oparciu o szeroką analizę trendów i potrzeb klientów.

W Reckitt Benckiser (właściciel marek produktów czyszczących AirWick, Vanish, Calgon, czy Cilit oraz takich jak Durex, czy Scholl), jako jeden z globalnych brand marketing menadżerów stworzył cross-produktową strategię wprowadzenia i spozycjonowania kluczowych linii produktowych.