Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy menedżer ds. marki T-Mobile Polska prosto z Grupy Kenwood

Publikacja: 18.09.2018 14:17

Od października br. działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile Polska oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez departament zarządzania marką, a jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski poinformowała dziś komórkowa sieć.

Jednocześnie z telekomu odchodzi Maria Katarzyna Grzywaczewska, która kierowała departamentem komunikacji rynkowej przez ostatnie 3 lata.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama